samochod dla on

1. Data: 2009-05-21 20:36:46

Temat: samochod dla on
Od: "Kris" <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam samochodu przystosowanego do przewozu osoby niepelnosprawnej na wozku
inwalidzkim - samochod jak RENO KANGOO CITROEN BERLINGO itd.
Z gory dziekuje za wszelkie informacje, pozdrawiam Krzych

2. Data: 2009-05-22 16:00:24

Temat: Re: samochod dla on
Od: Yacho <yacho1984@[googlemail].com> szukaj wiadomości tego autora

Kris pisze:
> [...]
> inwalidzkim - samochod jak RENO KANGOO CITROEN BERLINGO itd.
> Z gory dziekuje za wszelkie informacje, pozdrawiam Krzych

Nie wiesz że nie kupuje się samochodów na literę F ? tzn francuskich
Forda i Fiata ;]

--
Jacek

3. Data: 2009-05-22 16:41:18

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Yacho pisze:
> Nie wiesz że nie kupuje się samochodów na literę F ? tzn francuskich
> Forda i Fiata ;]

Stary przesąd. Chyba nic się bardziej nie psuje niż nowy Vieśwagen
Passat - obiekt nadwiślańskiego kultu, symbol niemieckiej motoryzacji
made in Brazil. Firma mojego starego zakupiła kilka i klną strasznie z
tego powodu. A mój mechanik ma Citroena C5 HDI - zrobił nim 200 tys. km
w 5 lat i tylko eksploatacyjne wymiany robi. Podobnie kuzyn mojej żony.

4. Data: 2009-05-22 16:43:28

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Kris pisze:
> Witam,
> Szukam samochodu przystosowanego do przewozu osoby niepelnosprawnej na wozku
> inwalidzkim - samochod jak RENO KANGOO CITROEN BERLINGO itd.

A szukasz, bo chcesz kupić, pożyczyć, obejrzeć, czy z jakiegoś innego
powodu? Jak chcesz kupić, to zobacz np. otomoto.pl - widziałem tam nie
tak dawno Kangoo z rampą z tyłu do wjechania wózkiem.

5. Data: 2009-05-22 16:47:26

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

El Nuevo Vidente pisze:
> A szukasz, bo chcesz kupić, pożyczyć, obejrzeć, czy z jakiegoś innego
> powodu? Jak chcesz kupić, to zobacz np. otomoto.pl - widziałem tam nie
> tak dawno Kangoo z rampą z tyłu do wjechania wózkiem.

Użyj też Googla - wyjdzie Ci kilka firm dostosowujących auta, warto
popytać ich, może ktoś sprzedaje i oni wiedzą.

6. Data: 2009-05-22 18:29:24

Od: Yacho <yacho1984@[googlemail].com> szukaj wiadomości tego autora

El Nuevo Vidente pisze:

> [...]
> tego powodu. A mój mechanik ma Citroena C5 HDI - zrobił nim 200 tys. km
> w 5 lat i tylko eksploatacyjne wymiany robi. Podobnie kuzyn mojej żony.

Oj no przeciez zart to byl :)

co do VW to imho są to dalej samochody niezawodne jednak ceny sa u nas
tak wysrubowane ze poprostu sie nie oplaca.... osobiscie delikatnie
celuje w Vectre C z 1.9 CDTI
:)

--
Jacek

PS. a cytryny z francuzow ponoc najlepsze szczegolnie w HDI.

7. Data: 2009-05-22 19:07:49

Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Yacho pisze:
> co do VW to imho są to dalej samochody niezawodne jednak ceny sa u nas
> tak wysrubowane ze poprostu sie nie oplaca...

Ze starszych roczników - zgoda. Chociaż może nie tyle niezawodne, co po
prostu niedrogie w naprawach:) Sam ostatnio szukałem passata ok. 8-10
lat, 1.9 TDI, kombi, automat. Oglądałem, przymierzałem się, testowałem
i... kupiłem 11-letniego mercedesa C 220 CDI (kombi + automat
oczywiście). Na razie jestem zachwycony. Cena porównywalna z passatem
rok młodszym, ale zupełnie inna półka - tak komfort jazdy i dynamika
silnika, jak i stan techniczny.

8. Data: 2009-05-22 21:08:26

Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yacho wrote:

> celuje w Vectre C z 1.9 CDTI
> :)
> PS. a cytryny z francuzow ponoc najlepsze szczegolnie w HDI.

Witam
a jaki kaliber ma broń z której celujesz

Cytryna z francuzów a można poznać przepis?? Kuchnia francuska tajemniczą
jest

przepraszam ale ....kos nie mogłem się powstrzymać

--
Piotr M:)

zoperował dziecko domowąwiertarką
Kenwood Surround Sound Speakers