Re: samoopalacz

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Mon, 30 Jun 2003 21:50:58 +0200
Sender: News User <n...@j...net>
From: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam>
Subject: Re: samoopalacz

In news:Xns93AA82F3D3E42seva108@om.tat.sat,
Seva <a...@...sygnaturce> typed:

> Dzięki za rady. Możesz jeszcze powiedzieć jakiego samoopalacza
> używasz?

Balsamu brazujacego do ciala Sopot Ziaji. Caly czas sie nosze z zamiarem
wyprobowania kremu do twarzy z tej serii, ale poki co smaruje twarz balsamem
do ciala i efekt jest przyjemy dla oka. W ogole nie polecam zwyklych
samoopalaczy do twarzy przy bardzo jasnej karnacji, kiedys sie na probe
wysmarowalam cieniutko samoopalaczem Soray'i i chociaz nie mialam
najmniejszej smuzki, to wygladalam bardzo sztucznie, jak manekin doslownie.
Po balsamie brazujacym kolor jest bardziej naturalny.

Pozdrawiam,
Karola