samoopalacz

1. Data: 2003-06-29 19:20:58

Temat: samoopalacz
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
chciałabym kupić samoopalacz, do tej pory nie stosowałam nigdy samoopalaczy,
mam dość jasną karnację, możecie doradzić mi co kupić? chciałabym żeby efekt
był raczej delikatny, ze względu na moją właśnie jasną karnację
z góry dziękuje
Wiki

1. Data: 2003-06-30 07:28:21

Temat: Re: samoopalacz
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
efekt
> był raczej delikatny, ze względu na moją właśnie jasną karnację

witam
jesli masz jasna karnację i chcesz delikatnego efektu to może spróbuj
balsamu brązyjącego,nakładanie jest łatwiejsze i efekt delikatniejszy.
polecam sopot,balsam brązująco-relaksujący.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-06-30 08:02:16

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> jesli masz jasna karnację i chcesz delikatnego efektu to może spróbuj
> balsamu brązyjącego,nakładanie jest łatwiejsze i efekt delikatniejszy.

A co jeśli karnacja jest jasna, a efekt ma być wyraźny?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-06-30 10:32:12

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:Xns93AA65C69A69Dseva108@om.tat.sat,
Seva <a...@...sygnaturce> typed:

> A co jeśli karnacja jest jasna, a efekt ma być wyraźny?

Nie wiem co zrobic, ale wiem czego nie robic =] W zadnym wypadku przy jasnej
karnacji nie nalezy probowac balsamu brazujacego dwa dni z rzedu - o ile
zastosowany raz daje bardzo ladna, delikatna opalenizne, tak po dwukrotnym
zastosowaniu w ciagu kilkunastu godzin daje smugi i ciapki. Na szczescie
mozna je usuwac woda utleniona, ale efekt nie jest zbyt ciekawy. Chyba przy
jasnej karnacji nalezy od razu uzyc mocniejszego samoopalacza, ale tu z
kolei efekt jest dosc sztuczny i nieladnie to wyglada.

Pozdrawiam,
Karola posiadajaca baaaaardzo jasna karnacje i w dodatku opalajaca sie na
swinski roz =[

1. Data: 2003-06-30 10:54:21

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <g...@i...pl.antyspam> napisał(a) w wiadomości
03.jasien.net:

> Nie wiem co zrobic, ale wiem czego nie robic

Dzięki za rady. Możesz jeszcze powiedzieć jakiego samoopalacza używasz?

1. Data: 2003-06-30 12:16:38

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> wrote in message
> [...]
> jasnej karnacji nalezy od razu uzyc mocniejszego samoopalacza, ale tu z
> kolei efekt jest dosc sztuczny i nieladnie to wyglada.

Zrobic sobie raz i powtorzyc za 3 dni :) Powinno zapobiec smugom, zwlaszcza
jak sobie peeling zrobisz przed i balsam wetrzesz tez przed...
pozdrawiam

iska

1. Data: 2003-06-30 13:38:55

Od: "Beata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie polecam Aloesową emulsję samoopalajacą firmy Forever!
Dla kogoś kto nigdy nie stosował samoopalaczy napewno bedzie ok, jestem
przekonana że jezeli zastosujesz bedziesz zadowolona.

Jeżeli Byłabyś zainteresowana to trochę na temat tego samoopalacza czy
emulsji do poalania jak też i innych produktów tej firmy znajdziesz na
mojej stronie: www.aloeslublin.prv.pl

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-06-30 17:16:54

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jeżeli Byłabyś zainteresowana to trochę na temat tego samoopalacza czy
> emulsji do poalania jak też i innych produktów tej firmy znajdziesz na

Witam!!!

Zainteresowalo mnie to co napisalas o tym samoopalaczu. Tylko chcialabym
sie dowiedziec gdzie w sklepie mozna go kupic i za ile? Czy tylko jest
dostepny u dystrybutora?

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-30 19:50:58

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:Xns93AA82F3D3E42seva108@om.tat.sat,
Seva <a...@...sygnaturce> typed:

> Dzięki za rady. Możesz jeszcze powiedzieć jakiego samoopalacza
> używasz?

Balsamu brazujacego do ciala Sopot Ziaji. Caly czas sie nosze z zamiarem
wyprobowania kremu do twarzy z tej serii, ale poki co smaruje twarz balsamem
do ciala i efekt jest przyjemy dla oka. W ogole nie polecam zwyklych
samoopalaczy do twarzy przy bardzo jasnej karnacji, kiedys sie na probe
wysmarowalam cieniutko samoopalaczem Soray'i i chociaz nie mialam
najmniejszej smuzki, to wygladalam bardzo sztucznie, jak manekin doslownie.
Po balsamie brazujacym kolor jest bardziej naturalny.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-01 05:34:54

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <g...@i...pl.antyspam> napisał(a) w wiadomości
03.jasien.net:

> Balsamu brazujacego do ciala Sopot Ziaji.

Przed tym też trzeba robić peeling?
Przepraszam za elementarne pytania. :-)
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl