samoopalajacy zel do kapieli

1. Data: 2006-05-11 16:37:58

Temat: samoopalajacy zel do kapieli
Od: "szmergiel539" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc! macie moze jakies informacje na temat tego niby samoopalajacego
zelu firmy Johnson's albo tego balsamu z Garniera ktory przyciemna
odcien skory? nie wiem czy jest sens pchac sie w takiego typu kosmetyki
i chcilabym Waszej opinii , pozdrawiam

2. Data: 2006-05-11 18:38:08

Temat: Re: samoopalajacy zel do kapieli
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

szmergiel539 wrote:
> [...]
> odcien skory? nie wiem czy jest sens pchac sie w takiego typu
> kosmetyki i chcilabym Waszej opinii , pozdrawiam

Tez mnie ciekawi opinia na ich temat - jestem z tych snieznobialych i
wszelkie samoopalacze smierdza i sa zolte. Nawet Sopot Ziaji :(

Zazula

3. Data: 2006-05-11 19:44:31

Od: "Karolina" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> wszelkie samoopalacze smierdza i sa zolte. Nawet Sopot Ziaji :(

Hej, ja nie o żelu do kąpieli, ale też o samoopalaczu :) Próbowałaś może
Vichy w saszetkach? kosztuje toto niewiele, a dla mnie jest super :) jedna
chusteczka z takiej saszetki starcza na 2 razy. Daje ładny, delikatny odcień
i nie śmierdzi.

Pozdrawiam
Karola

4. Data: 2006-05-14 15:57:13

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:
> [...]
> może Vichy w saszetkach? kosztuje toto niewiele, a dla mnie jest
> super :) jedna chusteczka z takiej saszetki starcza na 2 razy. Daje

Dzieki, przy okazji popytam sie w aptece [bo Vichy tylko w aptece i
Allegro?].

Zazula

5. Data: 2006-05-16 11:47:58

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dove wypuścił tez jakieś cacko balsam samoopalający...
ciekawe jakie efekty daje?
http://kobieta.wp.pl/kat,26367,wid,8300734,wiadomosc
.html?ticaid=119d5
testował ktoś?
pozdr. :)

blada Katarynka

6. Data: 2006-05-16 19:33:43

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kkk wrote:
> Dove wypuścił tez jakieś cacko balsam samoopalający...
> [...]

Dzisiaj ogladalam w sklepie. Byly dwa rodzaje dla skory fair [i przyciemnia
na normal] oraz normal [i przyciemnia do dark]. Kosztuje 20 zl, ladnie
pachnie. Tyle z wklasnych doswiadczen :)

Zazula [tez z bialawych]

7. Data: 2006-05-16 19:37:07

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> [...]
> przyciemnia na normal] oraz normal [i przyciemnia do dark]. Kosztuje
> 20 zl, ladnie pachnie. Tyle z wklasnych doswiadczen :)

Juz sie poprawiam po przeczytaniu linku bo na opakowaniach jest napis fair
to normal i normal to dark i myslalam, ze chodzi z czego na co przyciemnia
:)

Zazula

8. Data: 2006-05-19 14:11:09

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula <z...@W...pl> napisał(a):
> Juz sie poprawiam po przeczytaniu linku bo na opakowaniach jest napis fair
> to normal i normal to dark i myslalam, ze chodzi z czego na co przyciemnia
> :)

właśnie zdziwił mnie Twój opis i już się chciałam burzyć, że ktoś sugeruje,
że "fair" to nie "normal" ;)

9. Data: 2006-05-21 21:57:36

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

szmergiel539 wrote:
> [...]
> odcien skory? nie wiem czy jest sens pchac sie w takiego typu
> kosmetyki i chcilabym Waszej opinii , pozdrawiam

Dzisiaj kupilam J&J na noc. Za tydzien zdam relacje. Jednak w pani w Realu
powiedziala ze ona ma na dzien do skory jasnej i farbuje jej skore miedzy
palcami jak samoopalacz.

Zazula

10. Data: 2006-05-22 06:05:47

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Dzisiaj kupilam J&J na noc. Za tydzien zdam relacje. Jednak w pani w
> Realu powiedziala ze ona ma na dzien do skory jasnej i farbuje jej
> skore miedzy palcami jak samoopalacz.

Odpowiem szybciej niz myslalam.
Mimo starannego wcierania i poczkania az sie wchlopnie, mam teraz zolte
mazaki na nogach. Takie straszne mazaki :) wiec w najblizszym czasie musze
zrezygnowac ze spodnicy. Ale plusem tego nad sopotem jest ze nie ma w ogole
zapachu samoopalacza.

Zazula

Szczepionka na opryszczke wargowa
podkład