Re: samotność?

Data: 2000-01-06 19:08:30
Temat: Re: samotność?
Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl>

ROXANNE napisał(a) w wiadomości: <852jfq$q0e$1@news.ipartners.pl>...
>Moze to chore ale wg mnie nie grozne. To zalezy jak do tego podejsc.
>Przyklad niemal ze Pawlowowski : zranilam sie w palec,boli mnie, jecze i
>wrzeszcze po jakims czasie przestaje mnie bolec wiec nie jecze.Po jakims
>czasie znowu sie kalecze znowu mnie boli i jecze ale troche mniej bo
>nauczona wczesniejszym doswiadczeniem wiem ze to przejdzie.Po kilku takich
>przypadkach nawet nie dezynfekuje rany, dla mnie ona nie istnieje.

W wolnym tlumaczeniu:
Zakochalam sie.....
On mnie jednak zdradzil, musimy sie rozstac - jecze, placze, jestem bliska
samobojstwa.
Mija troche czasu, spotykam kogos, jest dobrze, ale potem - o Boze, to
zwykla swinia, z kim ja sie zadaje....
Placze, rozpaczam....
Mija czas - spotykam kogos......
...znowu cos nie tak.......
--placze?.....
Moze juz nie?
Przeciez_co _ma_byc_i_tak_sie_wydarzy_!
Kubus Fatalista - czyli wasza Bozena. ;-)