Odp: samotność

1. Data: 2000-01-06 07:51:41

Temat: Odp: samotność
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Spiderku, nic dodac, nic ujac. Zgadzam sie w 100%!
Moim skromnym, jednak, lepiej w milosci miec problemy (gdy zwiazek ma sens),
niz byc samotnym.

Pozdrawiam Grzegorz

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-06 19:55:25

Temat: Re: samotność
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moim skromnym, jednak, lepiej w milosci miec problemy (gdy zwiazek ma
sens),
> niz byc samotnym.
Wytlumacz mi prosze slowa 'gdy zwiazek ma sens' :)
Kiedy zwiazek ma sens?
A kiedy go nie ma?
Czy zwiazek z problemami ma sens?
Jakie czynniki bierzesz pod uwage?
pa
spider.

1. Data: 2000-01-07 08:39:33

Od: "Erlang" <H...@w...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moza ja się wmieszam w dyskusje.
Wielu ludzi łączy się w związki neurotyczne. Mogą one na przykład polegać na
tym że tacy ludzie nie potrafią żyć ze sobą, tzn. w domu tym ciągle są
konflikty, ale rozejść się owi ludzie nie chcą BO SIĘ BOJĄ SAMOTNOŚCI.I w
koło macieju...

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Nq6d4.24707$N...@n...tpnet.pl...

Najczęstszy wirus samobójców.