samowola w bloku???

1. Data: 2006-04-03 18:20:52

Temat: samowola w bloku???
Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wyglada w następujacy sposób:
Blok 3 piętrowy jakich wiele, z jednej strony klatki z drugiej ogródki przy
parterowe. Dzisiaj w jednej klatce od strony ogródków lokator wykopał dziurę
głęboką na ok 1.80cm, szeroką na samochód i dług na ok 4m. Jak widzę jak
tłucze kilofem w mur to mi ciarki przechodzą. gośc zaplanował sobie tam
założenie hurtowni odzieży.
Chciałby się dowiedzieć jakie musi mieć pozwolenia, ekspertyzy i gdzie
ewentualnie zgłosić, że taka ingerencja ma miejsce. Wiem, że pytał tylko
lokatorów z klatki pod którą jest "podkop" ale nie sądze aby to wystarczyło.

2. Data: 2006-04-03 18:46:37

Temat: Re: samowola w bloku???
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ewentualnie zgłosić, że taka ingerencja ma miejsce. Wiem, że pytał tylko
> lokatorów z klatki pod którą jest "podkop" ale nie sądze aby to

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. Zadzwonić, że ktoś robi dziwne
prace ziemne pod blokiem by to sprawdzili.

3. Data: 2006-04-03 19:40:23

Od: "Power" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dziurę
> głęboką na ok 1.80cm, szeroką na samochód i dług na ok 4m.

eee co to za dziura.. to raptem wgłębienie skoro na niecałe 2 centymetry
głębokie ;)

pozdr
Power

4. Data: 2006-04-04 10:56:28

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Power" <p...@i...pl> wrote in message
> przy
> dziurę
>
> eee co to za dziura.. to raptem wgłębienie skoro na niecałe 2 centymetry
> głębokie ;)

W notacji "polskiej" znakiem dziesietnym jest przecinek, wiec chodzi
tutaj o 1,8 metra :-P

--
Pozdrawiam Romek
=> Sprzedam Canon EF 50mm f/1.8, Nowy, okazyjnie:

parkiet - jodełka, zakładka
Prawa, reklamacja w spoldzielnim.
Co przykleić na ściany w łazience
STOEN i zerwana plomba
Czy można samemu kleić deski drewniane do betonu? - cross-post, FUT