Czy można samemu kleić deski drewniane do betonu? - cross-post, FUT

1. Data: 2006-04-03 09:09:19

Temat: Czy można samemu kleić deski drewniane do betonu? - cross-post, FUT
Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przymierzam się to działalności jak w temacie, we własnym zakresie we
własnym domu. Deski są proste, równe itp - jesionowe. Klej 2-skł.
poliuretanowy, posadzka betonowa, nowa, sucha, równa, zagrutnowana.
Czy dam sobię radę? Większość spraw potrafię sam zrobić, umiem kleić
płytki, kłaść panele itp. Generalnie mam rękę lewą, ale mam też i prawą.
Ogólnie, czy potrzeba czegoś więcej, niż rozwagi? Nie wie, czy
cyklinowanie będzie potrzebne, deski są na pióro i wpust, ale jeśli
nawet, to cyklinowanie też wykonam.
Właściwie, to czy to kładzenie to nie jest jakieś straszliwie trudne i
wymagające Bóg wie jakich umiejętności?

Marcin Marski