Mieszkanie spoldzielcze 30% wplaty dla spoldzielni?

1. Data: 2006-04-02 23:24:32

Temat: Mieszkanie spoldzielcze 30% wplaty dla spoldzielni?
Od: "Jasia3000" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy to prawda?

Ktos mi usiluje wmowic, ze jesli chce sprzedac moje mieszkanie spoldzielcze,
wlasnosciowe... to osoba kupujaca musi spoldzielni wplacic 30% wartosci
mieszkania!!!

30% - rozumiem, jesli kupuje pierwszy wlasciciel i potem przez iles czasu
splaca. Ale nie kolejna osoba!

Czy mam racje?

2. Data: 2006-04-03 08:37:53

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos mi usiluje wmowic, ze jesli chce sprzedac moje mieszkanie
> spoldzielcze,
> wlasnosciowe... to osoba kupujaca musi spoldzielni wplacic 30% wartosci
> mieszkania!!!

Jeśli spółdzielcze własnościowe to nieprawda, nic sie nie płaci spółdzielni.
Jesli lokatorskie to może chodziło o koszt przekształcenia na własnościowe.
Chyba, że był jakis kredyt normatywny czy jak go tam nazwano. Wtedy może sie
to okazać prawdą, że część pieniędzy za mieszkanie należy wpłacic
spółdzielni, ale to chyba nie jest konieczne, można go dalej spłacać
miesięcznie.

Kuchnie Gozdanin
Halogeny swieca na fioletowo?
jakie solary?