Re: Mieszkanie spoldzielcze 30% wplaty dla spoldzielni?

From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Mieszkanie spoldzielcze 30% wplaty dla spoldzielni?
Date: Mon, 3 Apr 2006 10:37:53 +0200

> Ktos mi usiluje wmowic, ze jesli chce sprzedac moje mieszkanie
> spoldzielcze,
> wlasnosciowe... to osoba kupujaca musi spoldzielni wplacic 30% wartosci
> mieszkania!!!

Jeśli spółdzielcze własnościowe to nieprawda, nic sie nie płaci spółdzielni.
Jesli lokatorskie to może chodziło o koszt przekształcenia na własnościowe.
Chyba, że był jakis kredyt normatywny czy jak go tam nazwano. Wtedy może sie
to okazać prawdą, że część pieniędzy za mieszkanie należy wpłacic
spółdzielni, ale to chyba nie jest konieczne, można go dalej spłacać
miesięcznie.