samsung RL33EASW

1. Data: 2006-01-17 11:12:39

Temat: samsung RL33EASW
Od: Jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos ma taka lodowke. Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat jej
wykonania i (bez)awaryjnosci.

2. Data: 2006-01-18 15:04:55

Temat: Re: samsung RL33EASW
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy ktos ma taka lodowke. Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat jej
> wykonania i (bez)awaryjnosci.

witam

Nikt nie pisze, wiec napisze kilka slow :) Mam lodowke model RL33EAMS czyli
rozniaca sie tylko kolorem (srebrny).
Co do (bez)awaryjnosci to nie moge nic narazie powiedziec, bo za krotko mam
i mysle, ze ze wzgledu, ze jest to nowy model na rynku to trudno teraz
jednoznacznie powiedziec cos na ten temat. Pewne jest ze ma 2 lata
gwarancji, z czego drugi rok to tylko darmowa naprawa (za czesci placisz).
Jesli chodzi o lodowke to jej zalety:
- duzy zamrazalnik
- duza komora chlodziarki
- kostkarka do lodu (przynajmniej dla mnie na lato :))
- klasa energetyczna A
- dosyc cicha - chociaz jesli siedzisz w jej poblizu to slychac "duchy" :)
- sterowanie elektroniczne, pozwalajace na prawie dowolne ustawienia
temperatur chlodziarki i zamrazalki
- mozliwosc wylaczenia np. samej chlodziarki
- sygnalizacja niezamkniecia drzwi
- ladny wyglad
- no i cena - dosyc niska jak na mozliwosci tego sprzetu, ja dodatkowo
kupilem model ktory mial mala ryske, przez co za srebrna zaplacilem 1570;-
A wady: chyba tylko niepewna jest wlasnie ta (bez)awaryjnosc, wiadomo ze
samsung nie jest "specjalista" w produckji tego sprzetu, ale cena jednak
zacheca do zakupu.
Dodatkowo jako ciekawostka, to po kazdorazowym zamknieciu drzwi chlodziarki
slychac jakby cos zalaczalo. Na moj nos jest to jakas pompa, ktora odsysa
powietze z wnetrza, powodujac male podcisnienie, co chyba sprzyja lepszemu
dociskowi uszczelki w drzwiach. Zwiazane z tym jest tez to, ze trzeba troche
mocniej szarpnac zeby otworzyc drzwi :)

Ogolnie narazie jestem zadowolony, ale nie bede polecal czy nie polecal :)
kazdy niech zdecyduje sam.

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2006-01-18 15:38:11

Od: zitom <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Witam.
> Czy ktos ma taka lodowke. Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat jej
> wykonania i (bez)awaryjnosci.
> Pozdrawiam

posiadam RL33EAMS - srebrna :) i...
- wydaje "dziwne odglosy" - szczegolnie po zamknieciu drzwi (jak juz
napisal kolega Tomasz) - ale mozna sie przyzwyczaic pod warunkiem ze
stoi w kuchni a nie w aneksie kuchennym (troche wnerwiajacy odglos
"przelewania" i "zasysania")
Co do wykonania to oceniam na 4+ - kiepsko dopasowana uszczelka, za duzo
smaru w zawiasach, miejscami niedokladnie nalozony silikon i pianka. Ale
to drobiazgi. Ogladajac sprzet innych producentow tez znajdowalem takie
"kwiatki"

Generalnie to fajny, niezle wygladajacy sprzet za nieduza kase - ja za
swoja srebrna dalem 1399 (promocja w EURO AGD :D )

Co do awaryjnosci - to dopiero sie przekonamy (albo i nie)

pozdro
zitom

Przeniesienie licznika
plama z tuszu na marynarce