sardynka w kanapce

1. Data: 2005-11-18 17:13:59

Temat: sardynka w kanapce
Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sardynka taka puszkowa, to rybka zakaskowa raczej , moze macie jakies
pomysly na sardynke jako rybke zakaskowa na kanapce , moze byc sardynka i w
oleju i w sosie pomidorowym ,bardzo lubie sardynki .
juras

2. Data: 2005-11-18 17:44:21

Temat: wodko pozwol cos zjesc...
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

juras napisał(a):
> [...]
> pomysly na sardynke jako rybke zakaskowa na kanapce , moze byc sardynka i w
> oleju i w sosie pomidorowym ,bardzo lubie sardynki .

niewiele zrozumialem...
ale chyba faktycznie brakuje Panu zakasek na tej kanapce...
mam kilka pomyslow na szprotki z wykorzystaniem wersalki...
ale to chyba NTG...
Mars

3. Data: 2005-11-18 18:56:55

Temat: Re: wodko pozwol cos zjesc...
Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dll3ue$3g5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam kilka pomyslow na szprotki z wykorzystaniem wersalki...
> ale to chyba NTG...

Zboczenie jakies, ja o sardynkach ,Pan o dupencjach
juras

4. Data: 2005-11-18 19:18:07

Temat: Re: sardynka w kanapce
Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik juras napisał:
> Sardynka taka puszkowa, to rybka zakaskowa raczej , moze macie jakies
> pomysly na sardynke jako rybke zakaskowa na kanapce , moze byc sardynka i w
> oleju i w sosie pomidorowym ,bardzo lubie sardynki .

Można zrobić pastę. Najprostsza, to rozdrobnić sardynkę i wymieszać z
posiekaną cebulą lub czosnkiem. A sardynka w oleju wymieszana z
posiekaną cebulą, położona na chlebie, nakryta plastrem żółtego sera i
plastrem pomidora, posypana oregano i zapieczona, to mód w gębie...

tapta

5. Data: 2005-11-19 09:22:27

Od: "dzudzu [TM]" <dzudzu[TM]@humusy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cebulą, położona na chlebie, nakryta plastrem żółtego sera i plastrem
> pomidora, posypana oregano i zapieczona, to mód w gębie...

jako zakąska do gorzałki??
pani tapta!
co też pani tutaj papla?

dzudzu[TM]

6. Data: 2005-11-19 09:44:40

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dzudzu [TM] napisał:

> jako zakąska do gorzałki??
> pani tapta!
> co też pani tutaj papla?

Że tak pozwolę sobie podkarmić robaczka... A gdzie była mowa o gorzałce?
I od kiedy kanapka z pastą zakąską być nie może? :P

tapta

7. Data: 2005-11-19 15:46:52

Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Że tak pozwolę sobie podkarmić robaczka... A gdzie była mowa o gorzałce?

Faktycznie jezyk polski trudny jezyk

8. Data: 2005-11-20 14:49:53

Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik juras napisał:

> Faktycznie jezyk polski trudny jezyk
> "...pomysly na sardynke jako rybke zakaskowa na kanapce..."

Ups ;) Ale kanapka z taką pastą i tak się nada :)

tapta

jagnięcina w cieście piwnym...?
Agatowe ciasto marchewkowe
cebula