Re: sasiad ... ;-)

Data: 2002-10-11 19:26:11
Temat: Re: sasiad ... ;-)
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
news:m1r8f0kgyt.fsf@sapijaszko.net...

> I co? Co było oprócz derenia w tym żywopłocie dla ptaków?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, poniekąd zainteresowany
> --
Deren byl rzeczywiscie, oprocz tego jarzebina, czarny bez, kalina, berberys,
glog, tarnina, porzeczka alpejska(?) i dzikie roze - kilka gatunkow i
Amelanchier lamarckii. Wszystko przynajmniej po dwa egzemplarze. Bardzo
atrakcyjnie to wygladalo, wystarczajaco gesto, oslanialo od pola i bylo
wrecz rajem dla ptactwa. Moj kolega dostal to niemalze za pol ceny, gdyz
miasto czy gmina dostarczyla sadzonki. Nie byly ponoc rewelacyjne ale za
smieszne pieniadze. W ten sposob zacheca sie ludzi do tworzenia zielonych
azyli dla zwierzat. Wielu moich znajomych korzysta z tego. Wygladalo to
bardzo naturalnie jakby sie samo posialo. Niczym nie przypominalo typowych
zywoplotow. Byl to wlasciwie pas wolnorosnacej zieleni.

Irek kochany