schizofrenia -jakie grupy

11. Data: 2006-04-24 07:24:36

Temat: Re: schizofrenia -jakie grupy
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a odwolywal sie potem jeszcze sad i co dostal potem rente?

Tak napisal odwolanie, byl na komisji lekarskiej Czekamy na pismo.
A tak na marginesie nie chodzi o fakt przyznania renty socjalnej ale sam
fakt uznania go za zdolnego czy niezdolnego - to jest dopiero ciekawe

12. Data: 2006-04-24 08:53:31

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 24-kwietnia-2006 o godzinie 09:24:36 scorpio napisał/a

>Tak napisal odwolanie, byl na komisji lekarskiej Czekamy na pismo.
>A tak na marginesie nie chodzi o fakt przyznania renty socjalnej ale sam
>fakt uznania go za zdolnego czy niezdolnego - to jest dopiero ciekawe

Wygląda na to, że pozmieniało się coś w wewnętrznych ustaleniach ZUS
dotyczących przyznawania rent. Pogadałem w Urzędzie Pracy i w Pomocy
Społecznej i okazało się, że onie jeszcze nie wiedzą o tym, że ZUS
ostatnio odmawia rent z różnych, niespotykanych dotąd przyczyn...

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś Ci do listów zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

Prawa i Przywileje
Praca...
karta inwalidzka do pojazdu