Dofinansowanie z PFRON-Warszawa

1. Data: 2006-04-07 20:52:36

Temat: Dofinansowanie z PFRON-Warszawa
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam pytanie do Was, bo sam nie za bardzo się na tym znam.
Posiadam orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z tytułu kilku
chorób, w tym z powodu uszkodzenia narządu ruchu, nadwagi, nadciśnienia i
innych. Mam 36 lat.
Potrzebuję zakupić ciśnieniomierz i rowerek stacjonarny rehabilitacyjny. Czy
PFRON może mi pomóc w zakupie tego sprzętu? Dodam, że jeśli chodzi o
dochody, to niestety mam niskie (zasiłek stały z OPS), sam tego sprzętu nie
kupię.
Więc tu prośba do Was. Czy dostanę takie dofinansowanie? Gdzie to załatwiać
w Warszawie (kompletnie się w tym temacie nie orientuję) i w jaki sposób
(dokumenty, zaświadczenia).
Z góry dzięki za pomocne rady
Michał

2. Data: 2006-04-27 13:51:53

Temat: Re: Dofinansowanie z PFRON-Warszawa
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w Warszawie (kompletnie się w tym temacie nie orientuję) i w jaki sposób

Myślę że masz szanse,mam brata niepełnosprawnego i on dostał dofinansowanie z
PFRONU na zakup komputera,musieliśmy chyba wpłacić 30% wartości tego
komputera,myślę,że w ośrodku pomocy społecznej powinni Ci dać namiary do PFRON-
u i udzielić wszelkich informacji!

praca
[Olesnica] Chałupnictwo - szycie cholewek
alkohol...
2 grupa(alimenty)
historyczny przeszczep