scianki dzialowe

1. Data: 2001-10-22 12:21:09

Temat: scianki dzialowe
Od: Robert Slaski <r...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje postawic kilka scianek dzialowych ktore maja miec dobra
izolacyjnosc akustyczna (kino domowe :-). Co bedzie lepsze: cegla
dziurawka, gazobeton czy kartongips z wypelnieniem, a moze cos jeszcze.
Z powodow ideologicznych (przyzwyczajenie do solidnych materialow :-)
wolalbym zeby nie byl to kartongips.

Co byscie poradzili?

pozdrawiam,
robin

1. Data: 2001-10-22 13:24:22

Temat: Re: scianki dzialowe
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Im cięższa ściana tym lepiej izoluje niskie dźwięki, dlatego
lekkie materiały które wymieniłeś nie są najlepsze. Ja mając ten
sam problem zastosowałem pełną białą cegłę piaskowo-wapienną.

Darek

1. Data: 2001-10-22 14:09:14

Od: Robert Slaski <r...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo wrote:

> wyklejenie scian wytloczkami po jajkach :))))))))

haha, ale ja nie buduje studia nagraniowego w garazu tylko pokoj w
mieszkaniu. :-))

A tak powaznie to wytloczki po jajkach pomoglyby ci w jakims stopniu
pozbyc sie fal obitych od scian, a na przechodzace poza pomieszczenie
nie pomoglyby wcale.

robin,

1. Data: 2001-10-22 14:09:41

Od: Robert Slaski <r...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darkac wrote:

> Im cięższa ściana tym lepiej izoluje niskie dźwięki, dlatego
> lekkie materiały które wymieniłeś nie są najlepsze. Ja mając ten
> sam problem zastosowałem pełną białą cegłę piaskowo-wapienną.

jakiej grubosci? 8, 12 cm?

robin,

1. Data: 2001-10-22 14:12:03

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-23 07:38:45

Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja akurat ze względu na oszczędność miejsca, materiału i ciężaru
dałem cegłę na 8 cm, ale wiadomo że im ściana grubsza tym
lepsza.

Darek

1. Data: 2001-10-23 07:45:07

Od: "fuji55" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyklej ściany korkiem naturalnym. Działa.

Powodzenia
Rafał
Użytkownik Robert Slaski <r...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...com.pl...