Re: sciezki

Data: 2003-03-18 20:09:07
Temat: Re: sciezki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Ewa Szczęoniak" <e...@b...uni.wroc.pl>

> Pytanie do doswiadczonych sciezkowo.
> Bedziemy robic w tym roku sciezki w ogrodzie. Na pewno beda brukowane,
> prawdopodobnie granitowe (bo najtansze :-). W podlozu mamy gline,
miejscami
> z mala domieszczka grubszej frakcji. No i pytanie: czy dawac pod piasek,
> zaprawe i kostke wloknine, czy tez nie? Bo sa dwie szkoly i ja juz nie
> wiem, co robic... Podobno jak jest wloknina, to zadne zycie spod spodu nie
> wylezie, ale jak wtedy jest z przeplywem wody?
> Pozdrowienia - Ewa Sz. zniechecona do blota
:)
jestem dopiero w trakcie ukladania brukow z kamieni polnych na swoich
placykach i sciezkach
tez na glinie
i ja bym raczej nie dawal wlokniny
wydaje mi sie bowiem
ze roslinki ktore ewentualnie wyrosna w szczelinach
to predzej z nasion nawianych z wiatrem niz te od spodu
:)
jesli chodzi o wode
plaszczyzny sciezek czy placykow profilujesz tak
aby ona splywa na boki do ogrodu
lub jakiegos odwodnienia gdy to jest jaka wiekszy plac
:)
wspomnialas o zaprawie
masz na mysli wypelnienie szczelin czy beton pod wartwa bruku
?
ja nawet sciezki po ktorych jezdze busem
ukladam tylko na piasek grubosci okolo 20 cm
i o ile solidnie ubijesz calosc po ulozeniu nie powinno nic z tym sie dziac
:)
szczeliny miedzy kamieniami na obrzezach wypelniam glina
aby zapobiec wymywaniu piasku
na glinie rowniez ukladam ciensze kamienie traktujac ja jako spoiwo
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe