seks

11. Data: 2002-11-20 19:29:11

Temat: Re: seks czyli jak zajsc w ciaze w czasie seksu analnego
Od: Yellow_Peril <x...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <arghcl$f0c$1@news.tpi.pl>, s...@p...pl says...

> ale wyobraz sobie taka sytuacje: jeden facet dwie partnerki, jedna partnerka
> zaspokaja oralnie najpierw jego (oczywiscie bez prezerwatywy), a zaraz potem
> druga partnerke, oczywicie takze oralnie. Istnieje mozliwosc ze troche
> nasienia wplynie do pochwy.
>
> Jest to mozliwe takze w przypadku 2 facetow i jednej kobiety, analogicznie
> do sytuacji przedstawionej wyzej. (jak? to juz sie sami domyslcie :))

Marzenia kolezko sympatyczny, marzenia:)
A moze zacznij je spelniac:)

Yellow

12. Data: 2002-11-20 22:20:15

Temat: Re: seks
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 20 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:arglr0$epj$1@news.tpi.pl :

> A ile żyją plemniki poza ciałem kobiety?

Życie plemnikow zalezy nie tyle od tego czy sa w ciele kobiety czy poza
nim, zle bardziej od 'srodowiska' (ogolnie) w jakim sie znajduja
(wilgotnosc, temperatura, kwasowosc (pH)).

> Pytanie może trochę nieładne
> ale czy zwykła woda z mydłem zabije je, jak się przez przypadek
> dostaną na ręce.

Powinna zabic. Ciepla woda z mydłem zabija wiele róznych żyjątek. Warto
używać tej metody do usuwania ich ze skóry.
Lekarze chirurdzy dodatkowo jeszcze używają szczotek do rąk.

---
*Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*
Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (%) http://albertan.republika.pl/

13. Data: 2002-11-21 15:30:28

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow_Peril" <x...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
.
> In article <arghcl$f0c$1@news.tpi.pl>, s...@p...pl says...

> Marzenia kolezko sympatyczny, marzenia:)

Nie marzenia tylko naukowa dysputa :)

> A moze zacznij je spelniac:)

Masz racje, przydalyby sie jakies naukowe badania w tej sprawie :)

14. Data: 2002-11-21 19:32:23

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@n...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> podczas seksu oralnego nie widze (jeszcze) mozliwosci prostego zajscia w
> cieze ;)

69 -> :* -> 69 ...

15. Data: 2002-11-21 20:12:27

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2002-11-21 20:27:44

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Lat? 16 a czy to ważne?

Czy oby trochę nie za wcześnie, zaczęłaś swoją przygodę z plemnikami ;-)? Tak
czy inaczej, radzę się dobrze uczyć w szkole i zabezpieczać w tych sprawach.

Pozdrawiam, andrzej

17. Data: 2002-11-21 22:21:21

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy oby trochę nie za wcześnie, zaczęłaś swoją przygodę z plemnikami ;-)?

A dlaczego uważasz, że za wcześnie?

> Tak
> czy inaczej, radzę się dobrze uczyć w szkole i zabezpieczać w tych
sprawach.

Ale żeby się zabezpieczać, to trzeba wiedzieć, że trzeba i trzeba wiedzieć
jak. Szkoda tylko, że dziewczyna nie dowiedziała się tego od rodziców i pyta
na grupie.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

18. Data: 2002-11-21 22:45:33

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego uważasz, że za wcześnie?

Jeżeli Ty uważasz, że na przykład Twoja córka w wieku 16 lat mogłaby uprawiać
sek analny, oralny itd., to ja się nie zapytam, dlaczego tak uważasz. Masz
prawo mieć swój pogląd, tak samo, jak ja mam prawo mieć swój.

> [...]
> jak. Szkoda tylko, że dziewczyna nie dowiedziała się tego od rodziców i pyta

A może zamiast tej filozofii, jakieś konkretne wskazówki dla dziewczyny ;-).

Pozdrawiam, andrzej

19. Data: 2002-11-21 23:17:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli Ty uważasz, że na przykład Twoja córka w wieku 16 lat mogłaby
uprawiać
> sek analny, oralny itd., to ja się nie zapytam, dlaczego tak uważasz.

Jeśli będzie do tego dostatecznie dojrzała, to czemu nie? O dojrzałości nie
decyduje wiek w sensie liczba.
IMO Foczka nie jest wystarczająco dojrzała do tego, bo brakuje jej
elementarnej wiedzy. Czy moja córka będzie? Tego nie wiem, ale wiem, że tak
ją wychowuję, żeby umiała sama ocenić, czy jest wystarczająco dojrzałą, czy
nie, bo i tak będzie to jej decyzja i chciałabym, żeby decyzja o podjęciu
współżycia była świadoma.

> Masz
> prawo mieć swój pogląd, tak samo, jak ja mam prawo mieć swój.

A to chyba oczywiste.

> A może zamiast tej filozofii, jakieś konkretne wskazówki dla dziewczyny
;-).

Zdecydowanie polecam wizytę u ginekologa, lub udział w sensownie prowadzonej
lekcji wychowania seksualnego. Tak a propos są takie gdzieś w jakiejś
szkole?

20. Data: 2002-11-21 23:31:43

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:6dad.00000b12.3ddd620c@newsgate.onet.pl :

> A może zamiast tej filozofii, jakieś konkretne wskazówki dla
> dziewczyny ;-).

Ja chetnie naucze tamta dziewczyne i jej partnera wielu rzeczy odnosnie
seksu i porno. Ale wydaje sie, ze ona nie czyta juz tej grupy.

Sprawia wrazenie, ze potrzebuje nowoczesnej religii, bo katolicy zakazuja
wszelkiej dzialalnosci seksualnej, jako zla i brudu (poza plodzeniem dzieci
w malzenstwie). Tamta dziewczyna nie wydaje sie wiec katolikiem.

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (69) http://albertan.republika.pl/
gg#155642 alt.religion.albertanism
WSPIERAJ PROROKA ALBERTA FINANSOWO, ORGANIZACYJNIE, INFORMACYJNIE!

Daltonizm u malego dziecka?
uklad krazenia choroby
Ciąża - Pępowina z pojedynczą tętnicą
Zapalenie płuc - kiedy poprawa?