seks

21. Data: 2002-11-22 00:00:25

Temat: Re: seks
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Nov 2002, Albert Jacher ChosenByGod wrote:

> WSPIERAJ PROROKA ALBERTA FINANSOWO, ORGANIZACYJNIE, INFORMACYJNIE!
^^^^^^^^^
na reszcie wiemy, o co Ci chodzi

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

22. Data: 2002-11-22 00:04:10

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Nov 2002, Joanna Duszczyńska wrote:

> Zdecydowanie polecam wizytę u ginekologa, lub udział w sensownie prowadzonej
> lekcji wychowania seksualnego. Tak a propos są takie gdzieś w jakiejś

z tym chyba w tym kraju moze byc problem, niemniej jesli tak
juz na to patrzec to seks analny niezaleznie jaki sie ma
poglad na ten temat nie wydaje sie byc taka forma aktywnosci
seksualnej, od ktorej nalezaloby zaczynac. Zaczyna sie raczej
od pieszczot itd. Zgadzam sie, wiec z Toba, ze jesli
te doswiadczenia i dojrzalosc bedzie nabywana stopniowo,
to w ogole nie bedzie musiala takich pytan zadawac i to
na liscie medycznej, bo bedzie miala wlasne spojrzenie na
ta rzecz.

P.

23. Data: 2002-11-22 01:45:33

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Nov 2002 00:17:39 +0100, Joanna Duszczyńska wrote:

> [...]

> lekcji wychowania seksualnego. Tak a propos są takie gdzieś w jakiejś

Dlaczego Ty o to pytasz? Przecież podobno jesteś nauczycielką w
szkole.Chwaliłaś się tym na S-V,prawda?

--
Kaja

24. Data: 2002-11-22 10:54:31

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli będzie do tego dostatecznie dojrzała, to czemu nie? O dojrzałości nie
> decyduje wiek w sensie liczba.
> IMO Foczka nie jest wystarczająco dojrzała do tego, bo brakuje jej
> elementarnej wiedzy.

Wpierw się dziwisz, że zadaję pytanie czy nie za wcześnie, a potem sama
posuwasz się jeszcze dalej niż ja ;-).

> Czy moja córka będzie? Tego nie wiem, ale wiem, że tak
> ją wychowuję, żeby umiała sama ocenić, czy jest wystarczająco dojrzałą, czy
> nie, bo i tak będzie to jej decyzja i chciałabym, żeby decyzja o podjęciu
> współżycia była świadoma.

Dokładnie to miałem na myśli mówiąc, że każdy ma prawo do własnego zdania. Jest
jednak pewna różnica w tym wypadku. Mianowicie, nie znając stanowiska rodziców
niepełnoletniej dziewczyny w tej sprawie, mogę udzielić dziewczynie pewnych
wskazówek, ale już nie czuję się upoważniony do sugerowania, że uprawianie
seksu, w dodatku w podanych tu jego wariacjach, jest czymś jak najbardziej
normalnym w jej wieku. Gdybym nie odpowiedział na Twoje pytanie "A dlaczego
uważasz, że za wcześnie?", przyjęłaby ona Twoje słowa właśnie w taki sposób.

To tyle tytułem sprostowania ;-). A teraz dla samej dziewczyny dwa linki, które
powinny ją zainteresować:

http://www.antykoncepcja.pl

http://www.durex.pl/klinika.php?pid=sti

Pozdrawiam, andrzej

25. Data: 2002-11-23 16:27:51

Od: "Foczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie powiedziałam że praktykuję sex! Jestem po prostu ciekawa. To chyba
nic złego. Wolę teorię niż praktykę, przynajmniej narazie.

26. Data: 2002-11-23 16:38:33

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Tamta dziewczyna nie wydaje sie wiec katolikiem.

NTG

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

27. Data: 2002-11-23 17:14:52

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A my wszyscy martwiliśmy się o Ciebie ;-). Trzeba było od razu nadmienić, że to
są tylko teoretyczne rozważania ;-). Kto pyta, nie błądzi - mówi stare
przysłowie ;-).

Pozdrawiam, andrzej

28. Data: 2002-11-23 18:27:05

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aroahk$l43$1@news.tpi.pl :

> Ja nie powiedziałam że praktykuję sex! Jestem po prostu ciekawa. To
> chyba nic złego. Wolę teorię niż praktykę, przynajmniej narazie.

To zalezy od religii ktora uzywasz.
Dla Religii Madrosci seks to rzecz naturalna i w samym seksie nie ma nic
zlego.
Dla innych religij, seks to zbrodnia przeciw ich bogom. Uzytkownicy innych
religij nawet zabijaja kobiety za zachowania seksualne. Albo np. karaja za
uzywanie prezerwatywy.

Jesli chcesz kiedys nauczyc sie seksu i miec satysfakcje z jego uzywania,
to zachecam sie do poznania Religii Madrosci.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY
http://albertanism.freezope.org/pl/

29. Data: 2002-11-23 18:34:04

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:aroahk$l43$1@news.tpi.pl :

> To chyba
> nic złego.

To zalezy jakiej religii uzywasz. Oto jeden z wielu przykladow ze z powodu
seksu i pogladow religijnych moze dojsc do krwawych zamieszek.

http://info.onet.pl/596275,69,item.html
'''
Miss Swiata: Wybory odwołane i przeniesione

Po gwałtownych protestach muzułmanów w Nigerii odwołano zaplanowane w tym
kraju wybory Miss Swiata - poinformowali organizatorzy imprezy. Konkurs
przeniesiono do stolicy Wielkiej Brytanii, Londynu.
'''

Z dobrymi życzeniami,

30. Data: 2002-11-23 21:03:07

Od: "Foczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> są tylko teoretyczne rozważania ;-). Kto pyta, nie błądzi - mówi stare
> przysłowie ;-).

Pewnie że teoretyczne. Mam dopiero 16 lat. I chyba każda dziewczyna w moim
wieku jest ciekawa świata. Ale dziękuję za troskę.

Daltonizm u malego dziecka?
uklad krazenia choroby
Ciąża - Pępowina z pojedynczą tętnicą
Zapalenie płuc - kiedy poprawa?