Re: seks jest miedzy fünf z sieben - ja to tylko zapytam...

Data: 2011-04-05 10:09:05
Temat: Re: seks jest miedzy fünf z sieben - ja to tylko zapytam...
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> a co mi tam.

> to powyżej to co trzeba zrobić i co opłacać
> czyli inaczej mówiąc "polecenie"

> a to powyżej to już odpowiedź...
> bo nos jest więcej i my nie domy.
>
> czyli inaczej mówiąc "wykonywanie polecenie inaczej"
>
> i jeszcze raz miłego dnia.

fascynujące...

ktoś jeszcze widzi dwie strony?

ja w zasadzie widzę jedną stronę, która się stara
ze wszystkich sił nie musieć pchać złoma bez silnika
i nie wywalić go na śmietnik bo niby w przyszłości
miejsce na silnik też i w tym pewnikiem w końcu zrobią.

a gwoli uzupełnienia merytorycznie:
no w zasadzie nie da się wykonać "czegoś" w miejscu
gdzie elity to ta grupa społeczna, ktorej złomek
przypisuje wszystkie zasługi ze szczerym przekonaniem,
że to jest przyszla klasa rządząca... ;-)

czyli inaczej mówiąc:
my chcemy być bydłem...
my musieć mieć bydło nami rządzące żeby mielić ozorkiem,
że to właśnie co wykonaliśmy to było dokładne słuchanie
poleceń z góry.

no dobrze. tutaj również raczej EOT.

naprawdę ja personalnie nie widzę prostej opcji samo się
bydło z siebie wyprostuje. przewalania się swomi
"kreacjo argumenami" mają więcej niż wiedzy o tym
w jakim kontekście żyją. albo ja kurde mam złudzenia,
że oni na poważnie myślą, że są stricte kontekstowi.

tiaa.. będą odtwarzać to co nikomu nie potrzebne
byle tylko samodzielnie nic nie liznąć bo jeszcze
by stracili pewnik, że łoni są nadposłusznymi
słuchaczami poleceń.

no odtwarzać oczywiście, że cudzymi rękami...
stąd po prostu przestaje mieć to sens bo nie mam
żadnego postępu w ilości osób, które zaczynają
rozumieć w sensowny sposób polecenia z góry.

inaczej mówiąc - w skończoności do kasacji
inaczej mówiąc - powiedzmy, że zasobów do zera nie zeżrą zanim znikną.