seler naciowy

1. Data: 2004-01-05 15:15:30

Temat: seler naciowy
Od: "Adam P" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

poradźcie proszę co można zrobić z selera naciowego , interesują mnie
szczególnie sałatki ale inne dania też -pozdrawiam Ewa

1. Data: 2004-01-05 15:42:50

Temat: Re: seler naciowy
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poradźcie proszę co można zrobić z selera naciowego , interesują mnie
> szczególnie sałatki ale inne dania też -pozdrawiam Ewa

Polecam:

http://www.google.pl/groups?as_q=seler%20naciowy&ie=
UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.rec.kuchnia&lr=&hl=pl

Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_-
-_--_--_--

Największy sklep z grami wszelkiego rodzaju w polskim Internecie!

1. Data: 2004-01-05 17:22:26

Od: "..::*Kameljanda*::.." <k...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Message-ID<news:btbuu5$bad$1@nemesis.news.tpi.pl>
osóbki mieniącej
się _Adam P_ z adresu <a...@a...com.pl> wyświetla:

> poradźcie proszę co można zrobić z selera naciowego , interesują mnie
> szczególnie sałatki ale inne dania też -pozdrawiam Ewa

Mojemu papie fantastycznie wychodził kurczak w nadzieniu z całej
pietruszki, bardzo poszatkowanej :-)

--
..::*Kameljanda*::..
http://darzycia.nowoczesny.pl/forum/viewtopic.php?t=

1. Data: 2004-01-05 17:41:17

Od: "Michał Szyburski" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja jako przystawkę podaje selera naciowego w którego zagłębienie wkładam
farsz serowy, nalepiej topiony żółty ser z twarożkiem i przyprawami.

Michal

1. Data: 2004-01-05 18:05:59

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam P wrote:
> poradźcie proszę co można zrobić z selera naciowego , interesują mnie
> szczególnie sałatki ale inne dania też -pozdrawiam Ewa

ja bardzo lubie selera w warzywnym lecho - ale teraz nie pora :)
polecam wiec sos do makaronu z selera naciowego:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=3111
(przepis z grupy)

lub Zupa ziemniaczano-warzywna
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=3013
pyszna!

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2004-01-05 20:05:49

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Adam P" <a...@a...com.pl> wrote in message
> poradźcie proszę co można zrobić z selera naciowego , interesują mnie
> szczególnie sałatki ale inne dania też -pozdrawiam Ewa

SELER Z SEREM

3 łodygi selera naciowego
1 duze jabłko
15 dag fety
łyzka serka twarozku homogenizowanego
łyzka oliwy
sok z cytryny
kilka łuskanych orzechow włoskich
sól,pieprz

łodygi selera rozdzielic i pokroic na plasterki,jabłko obrac zetrzec na na
tartce
do jarzyn.skropic je sokiem z cytryny,orzechy posiekac,
seler ,jabłko i orzechy wymieszac w misce
sos: fete rozetrzec na gładka mase z twarozkiemi oliwa,doprawic pieprzem i
sola
jak sos za gesty to mozna dodac wiecej oliwy,polac tym sosem sałatke

1. Data: 2004-01-05 20:45:08

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam P" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> poradźcie proszę co można zrobić z selera naciowego , interesują mnie
> szczególnie sałatki ale inne dania też -pozdrawiam Ewa

Pokrojć w kawałki i dodać do duszonej łopatki wieprzowej. Dużo sosu !!!!!

1. Data: 2004-01-05 20:48:21

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pokrojć w kawałki i dodać do duszonej łopatki wieprzowej. Dużo sosu !!!!!
Wrzucić do zupy minestrone. :-)

Hania

1. Data: 2004-01-07 11:00:54

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam seler naciowy w sałatce, która ma dzięki niemu specyficzny
smak.
Do sałatki wrzucam pokrojoe w dowolnych proporcjach:

seler
cebulkę
jabłko
papryka czerwona
kukurydza
ananas z puszki
czasem jajko na twardo

Dodaję bazylii, soli pieprzu i cukru, mieszam z łyżką majonezu i jogurtem
naturalnym. Polecam

Edyta

Użytkownik "..::*Kameljanda*::.." <k...@s...gazeta.pl.invalid>
napisał w wiadomości news:btc7bt$ef6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> się _Adam P_ z adresu <a...@a...com.pl> wyświetla:

> Mojemu papie fantastycznie wychodził kurczak w nadzieniu z całej

SPAM -nowe zabawki z Toy Story
makłowicz, bikont... - ktoś to czytał?
jak doprawic żurek z torebki aby pozbyc sie tego smaku :/
Indyk z brzoskwiniami i parmezanem
Ktoś kiedyś pytał...