^serducho

21. Data: 2006-12-26 13:15:26

Temat: Re: ^serducho
Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_()_ atar" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
news:s80nqx1uevut$.l016em94evk7.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 26 Dec 2006 13:04:48 +0100, patix napisał(a):

..
> Pomijając moje wszystkie argumenta ? :o)
> W ten sposób przyprawiasz mnie właśnie o chorobę
> psychiczną jak się zdaje...

Juda - zboksowałeś powietrze (wymślony fantom ) na ringu

ja sobie siedziałem w tym czasie w kawiarence i znudzony
przyglądałem Twym wysiłkom tracąc nadzieje , że wrócisz
do mnie podyskutować

- napisałem ,że nie wiadomo jak to z Jezusem
- napisałem , że wrunki były inne i lewicowść i prawicowść
nie ma odniesienia wprost do tamtych czasów
- nie wspomniałem o prawicy (podobnie jak kiedyś o kapłanach)
- zarzuciłem Ci błędną argumentację - nie wypowiadałem się
o wniosku -można miec rację co do tezy ale przedstawiać
zły (niepoprawny) dowód/wywód/argument

Kiedyś na studiach miałem takiego kolegę , który przed kolokwium
przygotowywał sobie gotowce ( 3/4 prace na przewidywane tematy)
i potem oddawał tę wersje , któa była najbliższa temu co było
prawdziwym tematem - czasem sie udawało ale czasem był kompromitacja.

Mam wrażenie ,że Ty tak działasz - nie czytasz,nie myślisz,nie wczuwasz się
lecz wyciągasz przygotowane wcześniej odpowiedzi (może i dobre ale nie
na temat) i serwujesz takiego gotwca.

pomyśl nad tym

zdrówko
patix

22. Data: 2006-12-26 13:19:29

Od: "_()_ atar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Dec 2006 14:15:26 +0100, patix napisał(a):

> [...]
> lecz wyciągasz przygotowane wcześniej odpowiedzi (może i dobre ale nie

Brat, olaleś moją argumentację doszczętnie...

I co Ci mam odpowiedzieć, skoro masz w sobie
niezachwianą pewność, że kapłani twojego jedynie
słusznego, prawicowego koscioła mają rację,
a Twój Bóg, choćby uczynił zło nadal
pozostaje nieskończenie dobry ?

Na taką pewność nie ma żadnych argumentów...
ślepa wiara zawsze pokona argumenty rozumu...
i serca też, masz rację, to ja zostałem
po raz nie wiem który pokonany...

> zdrówko
> patix

zdrówko
_()_ atar

--
"Jeśli jest jakaś rana, trzeba ją leczyć...
Jeśli jest jakiś ból, trzeba go ukoić..."

23. Data: 2006-12-26 16:14:59

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _()_ atar napisał:

> A jakich miałeś rodziców, wierzących
> czy ateistów ?

zyjacych w danej rzeczywistosci :) mowiac szczerze nie wiem, nie
przypominam sobie aby to byl jakis gleboki problem

> No ale wierzysz w to, że ateiści
> potrafią kochać swoje dzieci ?

wierze w to, ze (a raczej jestem przekonany) wyznanie czy jego brak nie
ma specjalnego znaczenia w odczuwania milosci do dzieci

a to nie tzw. ateizm walczacy? :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

24. Data: 2006-12-26 16:16:11

Od: ateista <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Dec 2006 17:14:59 +0100, gazebo napisał(a):

> wierze w to, ze (a raczej jestem przekonany) wyznanie czy jego brak nie
> ma specjalnego znaczenia w odczuwania milosci do dzieci

Otóż to ! piękna sprawa...

> a to nie tzw. ateizm walczacy? :)

Sie pewnie nie dość jasno wyraziłem, brat, sorry.
Chodziło mi o tego typu przełożenie, że jak ateista
patrzy na swoje własne dzieci, to jaby widział wszystkie
dzieci świata, no wiesz, full internacjonalim :o)
jak wszystkie, to wszystkie, babcia też :o)
inne plemiona, inne dzieci, inne poglady
też, jak to dzieci, ok ?

_()_ atar

25. Data: 2006-12-26 16:43:00

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ateista napisał:

> [...]
> dzieci świata, no wiesz, full internacjonalim :o)
> jak wszystkie, to wszystkie, babcia też :o)
> inne plemiona, inne dzieci, inne poglady

nie widze tego jako ateizm, bardziej jako humanizm

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

26. Data: 2006-12-26 18:44:37

Od: ateista <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Dec 2006 17:43:00 +0100, gazebo napisał(a):

> nie widze tego jako ateizm, bardziej jako humanizm

A czy humanizm gryzie się z ateizmem ?
A z wiarą w dobrych Bogów ?
a z wiarą w dobrego Ojca wszystkich ludzi,
nie tylko naszego plemienia, kościoła czy partii ?

No cóż, ja już dalej nie dojdę...,
zresztą nawet nie bardzo widzę drogę
dokąd by tu dalej można iść...

Poza tym zdaje się przypadkiem
nauczyłem się chodzić po wodzie,
a konkretnie odkryłem sposób...,
musze jeszcze trochę potrenować,
jak prześlizgiwać się po
tematach-wątkach-życia
nie zagłębiając się
w nie zbytnio :o)

Miałem sen...

Oto stanął przede mną mały chłopiec
(a może to była dziewczynka...) i ja
swoim zwyczajem chciałem go zapędzić
w kozi róg, na środku jeziora, a on
pokazał mi język, odwrócił się na
pięcie i sobie poszedł :o( a ja
oczywiście zacząłem tonąć...
w domysłach, zresztą i tak
bym utonął, skoro lubię
poznawać głębię problemów.

:o)

_()_ atar

27. Data: 2006-12-26 19:20:42

Od: ateista <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Dec 2006 19:44:37 +0100, ateista napisał(a):

> Miałem sen...

> [...]

Zapomniałem dodać, że ten chłopiec,
a może dziewczynka (?), popukał się
w głowę, zanim pokazał mi język,
a kiedy odchodził rzucił o wodę
słowo, które jeszcze mi się
odbija echem po głowie...

- Tyle jest jezior, tyle mórz
i oceanów, a ten tu... tonie
jak ostatni dureń - ha, ha!
HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!
HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!
HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!

Brat, to echo mnie chyba wykończy... :o(

_()_ atar

28. Data: 2006-12-26 20:11:02

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ateista napisał :

> - Tyle jest jezior, tyle mórz
> i oceanów, a ten tu... tonie
> jak ostatni dureń - ha, ha!
> HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!
> HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!
> HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!HA!

Tu nie chodzi o prześlizgiwanie się, ale
o wyłapywanie sedna sprawy, problemu,
błyskawiczne tworzenie koncentratu,
plików skompresowanych, a wszystko
po to, by nie tracić czasu,którego mamy
tak mało...

> Brat, to echo mnie chyba wykończy... :o(

Eee tam, wyrzuć te puste puszki,bo tylko
zwielokrotniają odgłosy :)

Hanka
:)

29. Data: 2006-12-26 21:24:01

Od: "mitra (czapka biskupa)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Dec 2006 12:11:02 -0800, Hanka napisał(a):

> [...]
> po to, by nie tracić czasu,którego mamy
> tak mało...

> Eee tam, wyrzuć te puste puszki,bo tylko

Dzięks za dobrą radę, siostra.

> Hanka
> :)

:o)

_()_ atar

" Mitra urodził się ze skały (Petra Genetrix) w dniu 25 grudnia."
--
Wyznawcy Mitry łączyli się w gminy, na czele których stali ojcowie
(Patres patrum). Każdy nowy członek, zobowiązany był do odbycia

http://www.strefarzymu.one.pl/religia/mitra.htm

30. Data: 2006-12-27 08:22:46

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ateista napisał:
> A czy humanizm gryzie się z ateizmem ?
> A z wiarą w dobrych Bogów ?
> a z wiarą w dobrego Ojca wszystkich ludzi,
> nie tylko naszego plemienia, kościoła czy partii ?

pytasz czy mozna byc wierzacym humanista? :)

--
careful with this axe Eugene!

Powroty
czy to możliwe?
Gdzie się robi specjalizacje suicydologa, czy w Polsce sie da?
t e r r o r y s t k a
Poklikajcie