sex a niepełnosprawni

21. Data: 2006-01-23 06:21:04

Temat: Re: sex - temperatura i niepełnosprawni
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

>Arek wydaj mi się że wideoteka lub wypożyczalnia DVD. W bibliotece
>wypożycza sie książki to takie papierowe coś co się czyta kładzie na
>półkę, wybacz nie mogłem się powstrzymać w żadnym wypadku to nie sugestia
>że nie czytasz

Nie ogladales filmu, tam glowni bohaterowie chowaja sie przed zimnem w
bibliotece. Ogrzewaja sie no wiesz ... ksiazkami :-) a pewnie domyslasz sie
ze kasety wideo i dvd gorzej pala sie od ksiazek, co ciekawe bardzo mi sie
to podobalo - ze w "prawdziwym zyciu" kiedy walczysz o przetrwanie ksiazki
tak dobrze spelniaja swoja funkcje. Oczywiscie w żadnym wypadku to nie
sugestia że nie czytam :-)

pozdr.
Arek

22. Data: 2006-01-23 07:21:13

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 07:21,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , algraf
napisał(a):

> [...]
> to podobalo - ze w "prawdziwym zyciu" kiedy walczysz o przetrwanie ksiazki
> tak dobrze spelniaja swoja funkcje. Oczywiscie w żadnym wypadku to nie

Witaj
Wiesz co to ja od dziś zaczynam tworzyć Brygady Ochrony Bibliotek Bo jak
ktoś chce spalić mojego Kubusia Puchatka i Pana Samochodzika to ja musze
zareagować co będą czytać moje ewentualne dzieci :-)

--
Piotr
Argumentów nie należy liczyć, lecz ważyć.

23. Data: 2006-01-23 07:28:54

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 07:21,, algraf napisał(a):

> [...]
> to podobalo - ze w "prawdziwym zyciu" kiedy walczysz o przetrwanie ksiazki
> tak dobrze spelniaja swoja funkcje. Oczywiscie w żadnym wypadku to nie

Witaj Arku
Proponuje chronić się w przed mrozem w "Polmosie" alkohol pali się
lepiej od celulozy a do tego można się rozgrzewać wewnętrznie
--
Piotr M :)
Marszałek BOB:-) (a co jak już tworzyć własne wojsko to czemu nie od

24. Data: 2006-01-23 07:52:25

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:

>Proponuje chronić się w przed mrozem w "Polmosie" alkohol pali się lepiej
>od celulozy a do tego można się rozgrzewać wewnętrznie

Witaj, Piotrze
Autorzy filmu na to nie wpadli. :-)

apropos polmosu...
... kiedys wybralem sie na elektryku w drugi koniec miasta (oczywiscie
troche jechalem autobusem). No wiec jade jade... i widze takie zarabiste
ogrodzenie z cegiel na 3 metry, na nim siatke 1 metr i na siatce takie
kolce. Jade sobie i mysle co to za ogrodzenie... wiezienie tu bylo czy co?
przejechalem taka strozowke ze szlabanem i kolcami i jade dalej... co tu
bylo choroba... kolce i siatka sa zakrzywione do srodka ogrodzenia, wiec
chcieli zeby nikt nie wyszedl na zewnatrz (mysle... moze szpital dla
psychicznych)... i kiedy dojechalem do skrzyzowania zobaczylem wejscie - a
na nim Zaklady Spirytusowe Polmos. Dawano sie tak w duchu nie usmialem - bo
to chyba w Polsce cos takiego moglo byc :-)'

pozdr.
Arek

25. Data: 2006-01-23 08:03:59

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-23 08:52,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , algraf
napisał(a):

> Witaj, Piotrze
> Autorzy filmu na to nie wpadli. :-)
>
> apropos polmosu...
> ... kiedys wybralem sie na elektryku w drugi koniec miasta (oczywiscie

Witaj Arku

Hm no i widzisz a par lat temu z Wadowickiego wiezienia uciekł gangster
teraz go w Bielsku sądzą ...a trzeba było zamknąć go w Polmosie w łodzi
w życiu by nie zwiał z powodu ochrony a po drugie jakby go zamknąć w
składziku to nie miał by siły wyjść o własnych siłach

--
Piotr
jeśli już "musisz" mieć jakiś nałóg, kawa jest prawdopodobnie jednym z

26. Data: 2006-01-23 08:13:01

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek 23-stycznia-2006 o godzinie 08:52:25 a...@i...org.pl
napisał/a

>na nim Zaklady Spirytusowe Polmos. Dawano sie tak w duchu nie usmialem - bo
>to chyba w Polsce cos takiego moglo byc :-)'

Ja tysiące innych ludzi, w 1982 roku wylądowałem poza Polską. Tam
trafiłem do takiego ośrodka dla uchodźców, gdzie mieszkali uchodźcy z
całego świata, w tym i z Polski. Polacy zauważywszy, że mówię w języku
tubylców postanowili powierzyć mi bardzo odpowiedzialne zadanie, a
mianowicie zakup spirytusu. Sami okropnie się wstydzili iść do apteki
i poprosić o spirytus (który był można było tam kupić naprawdę za
grosze) i kazali mi iść. Tłumaczyłem jak komu dobremu, że pod tymi
szerokościami geograficznymi NIKOMU do głowy nie przyjdzie, że
ktokolwiek może to pić, ale oni byli uparci i musiałem to kupować ja.
Aptekarz nawet dziwił się, pytając po co mi tyle spirytusu,
odpowiadałem, że to dla znajomych i oczywiście więcej pytań nie było.
Nie sądzę, żeby się domyślił poczciwina, co ci znajomi potem z jego
spirutusem robili.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

test
Coś dla miłośników eutanazji
pefron szuka inwalidow ?
PE w narciarstwie alpejskim ON (hiszpania)
handbike górski - jazda po sniegu