Re: show bra?

From: "justa" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: show bra?
Date: Fri, 4 Feb 2005 10:49:45 +0000 (UTC)

Bluzgacz <b...@p...zigzag.pl> napisał(a):
> Wytlumaczcie mi dziewczeta jedno: po jaka cholere powiekszac cycki, skoro i
> tak cala prawda wyjdzie na jaw, kiedy facet zobaczy w czym tkwi sedno?
> Czy po to zeby sie dowartosciowac i byc obserwowana przez napalonych samcow?
> Jezeli tak to jest to zenujace, zarowno noszenie tego badziewia jak i
> napalanie sie na laski w taki sposob.
> Czy tak trudno sie pogodzic z rozmiarem A (bo B to chyba jest juz
> przyzwoity, prawda?)

mylisz 2 kompletnie różne rzeczy: powiększanie biustu za pomocą silikonu ze
stanikiem silikonowym. w pierwszej kwestii nie mam doświadczenia. w drugiej
powiem Ci tylko tyle, że ten stanik nie służy do powiększania biustu. jest to
alternatywa dla zwykłych staników, nosi się go wtedy, kiedy mamy na sobie np.
sukienkę bez pleców, bez ramiączek itp., w sytuacjach, kiedy wystający spod
ubrania stanik wyglądałby nieelegancko. a ten stanik silikonowy to takie
miseczki, które same trzymają się na biuście. i z tego powodu jest on z
silikonu - to musi być materiał, który sam się utrzyma na skórze, bez żadnych
zapięć.