show bra?

1. Data: 2005-02-03 13:48:49

Temat: show bra?
Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z was ma biustonosz silikonowy? jak jest z dobraniem rozmiaru? i
jak wypada porównanie ze zwykłym i bez?
TMK

1. Data: 2005-02-03 14:11:38

Temat: Re: show bra?
Od: "Darka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z was ma biustonosz silikonowy?
Moja mama sobie kupila niedawno w sklepie z bielizna za 56 zl.

> jak jest z dobraniem rozmiaru?
Bez problemu. Miseczka odpowiada rozmiarowi miseczek 'normalnych'
biustonoszy.

> jak wypada porównanie ze zwykłym i bez?
No z tego co Mama mówi, to to jest biustonosz raczej na specjalne okazje
(pod gorset, jakaś elegancka dzianinowa bluzkę). Jak ja 'macałam przez
sweterek to jednak czuć, ze to silikon. Ale jak się patrzy na biust, to
wogole nie widać, ze to 'sztuczne'.
Generalnie fajna sprawa, ale na te porę roku, bo przy upałach to może
odparzać.
Aha. Mama miała ten biustonosz na sylwestra. Bawiła się cala noc i jedyne,
co się wydarzyło, to się zapięcie rozpięło miedzy miseczkami. same miseczki
pozostały na swoim miejscu.
Darka

1. Data: 2005-02-03 21:17:21

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tmk" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy któraś z was ma biustonosz silikonowy? jak jest z dobraniem rozmiaru?
> jak wypada porównanie ze zwykłym i bez?

Wytlumaczcie mi dziewczeta jedno: po jaka cholere powiekszac cycki, skoro i
tak cala prawda wyjdzie na jaw, kiedy facet zobaczy w czym tkwi sedno?
Czy po to zeby sie dowartosciowac i byc obserwowana przez napalonych samcow?
Jezeli tak to jest to zenujace, zarowno noszenie tego badziewia jak i
napalanie sie na laski w taki sposob.
Czy tak trudno sie pogodzic z rozmiarem A (bo B to chyba jest juz
przyzwoity, prawda?)
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-02-03 22:00:00

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napalanie sie na laski w taki sposob.
> Czy tak trudno sie pogodzic z rozmiarem A (bo B to chyba jest juz

Słuchaj, ze silikonowy, to nie znaczy, ze ma od razu powiekszac, po prostu
sa czasmi takie kreacje do których ciezko dobrac zwykly stanik , poniewaz
przeszkadzaja np ramiaczka, a ten stanik (show bra) zakladasz na same piersi
i juz :) nie ma zadnych ramiaczek, masy niepotrzebnego materialu itp. Np jak
masz sukienke z odkrytymi plecami, zawiazywana na szyi to chyba brzydko
bedzie wyglalo jak zalozysz normalny stanik. A tak zakladasz sobie tylko na
piersi io juz po klopocie :)

pozdrawiam i slodkich snow,

Dobranoc,

Alicja

1. Data: 2005-02-03 22:02:43

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@W...pl> wrote in message

Np jak
> masz sukienke z odkrytymi plecami,

Niestety nie mam, ale pomysle o tym

> pozdrawiam i slodkich snow,
>
> Dobranoc,

Lecisz na mnie czy jak?

PS. dzieki za wytlumaczenie, ale nie przekonalas mnie do konca.

1. Data: 2005-02-03 22:07:26

Od: "Alicja" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. dzieki za wytlumaczenie, ale nie przekonalas mnie do konca.

Na cale szczescie nie mam takiej potrzeby :)

1. Data: 2005-02-04 09:04:34

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> [...]
> Jezeli tak to jest to zenujace, zarowno noszenie tego badziewia jak i

A po co ubieramy się, malujemy, wymyślamy nowe fryzury?
Dlaczego akurat jeden element damskiego stroju miałby być badziewiem?
Dlaczego "napalanie sie na laski" z powodu biustonosza ma być bardziej
żenujące niż np. z powodu krótkiej spódniczki?

> Czy tak trudno sie pogodzic z rozmiarem A (bo B to chyba jest juz
> przyzwoity, prawda?)

A dlaczego nosimy obcasy? Dlaczego zmieniamy kolor włosów? Czy
tylko w przypadkach, kiedy nasz wzrost czy kolor włosów jest
"nieprzwoity"? Dlaczego akurat biust miałby być elementem
stałym i niezmiennym?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-02-04 09:37:59

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 04 Feb 2005 10:04:34 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@p...pl> i powiedziała:

> Dlaczego akurat biust miałby być elementem
> stałym i niezmiennym?

Bo dla niewyżytych nastolatków (również mentalnych) biust to wyznacznik
kobiecości (a włosy czy paznokcie nie). I jak się biedny napali na panią
z cyckiem wyglądającym na C, a w rzeczywistości to sprytnie uwypuklone
jakimś wonderbra A, to - rozumiesz - rozczar ;-)

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-02-04 10:18:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> [...]
> z cyckiem wyglądającym na C, a w rzeczywistości to sprytnie uwypuklone
> jakimś wonderbra A, to - rozumiesz - rozczar ;-)

Najwyraźniej nie doceniłam roli biustu w edukacji seksualnej
panów. Czyli, jak zechcę się podobać nastolatkom, założę
takie cudo, a oni bez "rozbiorów" nie poznają ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-02-04 10:49:45

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@p...zigzag.pl> napisał(a):
> [...]
> napalanie sie na laski w taki sposob.
> Czy tak trudno sie pogodzic z rozmiarem A (bo B to chyba jest juz

mylisz 2 kompletnie różne rzeczy: powiększanie biustu za pomocą silikonu ze
stanikiem silikonowym. w pierwszej kwestii nie mam doświadczenia. w drugiej
powiem Ci tylko tyle, że ten stanik nie służy do powiększania biustu. jest to
alternatywa dla zwykłych staników, nosi się go wtedy, kiedy mamy na sobie np.
sukienkę bez pleców, bez ramiączek itp., w sytuacjach, kiedy wystający spod
ubrania stanik wyglądałby nieelegancko. a ten stanik silikonowy to takie
miseczki, które same trzymają się na biuście. i z tego powodu jest on z
silikonu - to musi być materiał, który sam się utrzyma na skórze, bez żadnych
zapięć.

podklad/puder w kompakcie
Szukam konsultantki Avon z Wawy
nowy podkład L'Oreal
Farba na siwki
WROCŁAW - gdzie kosm. Loreal Expert lub Matrix