Re: siatka filetem i problem

From: a...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: siatka filetem i problem
Date: 21 Sep 2004 18:50:26 +0200

witaj Kruszynko! garatuluje nabycia nowej umiejętnosci!

> W związku z powyższym mam prośbę o podpowiedz jak rozwiązać ten problem aby
> oczka jednak chciały wychodzić jednakowej wielkości.

Trzeba cwiczyć - po prostu! Wprawna reka będzie róno zaciągać. nie wiem na czym
Ty zaciagasz - ja uważam, z enajlepszy jets oóówek, w kazdym razie wygodnej sie
go trzyma niż płaskie patyczki. A jak się lepiej trzyma, to tak nie lata w
dłoni i oczka sa ładniejsze :-)

Po drugie:
> Dotyczy ramy do naciągania siatki, gdzie można kupić w Warszawie, bo ja  nie
> zauważyłam w warszawskich pasmanteriach a moze ktos ma namiary.

a nie masz jakiegoś stolarza pod reką? albo kogoś znajomego? przy odrobinie
samozaparcia można samemu zrobic - na rame np okienna w odległosci 1 cm
powbijac gwoxdzie. Tylko gwoździe musza miec duz ełepki, zeby się siatka nie
zsuwała

pozdrawiam serdecznie
annaweronika