silikonowe formy do ciasta

1. Data: 2005-01-30 19:56:22

Temat: silikonowe formy do ciasta
Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Czy uzywacie takich form do ciata?
Widziałam w sklepie formę do ciasta wkształcie misia, chciałabym ją kupić na
urodziny mojemu dziecku.
Jak sprawdza się taka forma w użytkowaniu?
Będę wdzięczna za każdą opinię.
Ania

1. Data: 2005-01-30 21:17:06

Temat: Re: silikonowe formy do ciasta
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> urodziny mojemu dziecku.
> Jak sprawdza się taka forma w użytkowaniu?

ja mam keksowke i jestem ZACHWYCONA - nie trzeba smarowac ani olejem/maslem,
ani bulka tarta, a ciasto wychodzi idealnie i ma taka inna - bardzo gladka i
ladna powierzchnie od spodu i po bokach. forma tez sie rozszerza pod wplywem
ciepla, wiec jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby ciasto np. wylalo mi sie z
formy, bo go bylo za duzo. reasumujac - zamierzam wymienic wszystkie swoje
formy na te silikonowe, tylko wymaga to czasu (i okazji np. moich imienin:),
bo nie sa najtansze. ja mam firmy tefal.

1. Data: 2005-01-31 08:10:38

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> [...]
> reasumujac - zamierzam wymienic wszystkie swoje formy na te
> silikonowe, tylko wymaga to czasu (i okazji np. moich imienin:), bo

Ja mam tortownice i forme do muffinow (ta druga jeszcze nie uzywana).
Polecam serdecznie, piecze sie naprawde super. Formy zamowilam u producenta
(www.genes.home.pl - znacznie tańsze od Tefala), niestety nie mają tam tak
wymyślnych wzorów, jak misie (często natomiast misie i gwiazdki pojawiają
się na allegro w całkiem przystępnych cenach). W najbliższym czasie zamówię
sobie jeszcze keksówki, bo pieczenie w formach innych, niż ta silikonowa
tortownica, przestało mi się podobać :).
Co do wylewania sie ciasta z formy - mi się udało tego dokonać :). Biszkopt
urósł mi tak, że połowa ciasta uciekła...

Ania

1. Data: 2005-01-31 08:15:02

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam tortownice i forme do muffinow (ta druga jeszcze nie uzywana).
> Polecam serdecznie, piecze sie naprawde super. Formy zamowilam u
> [...]

a mozna zapytac ile kosztowala ta forma? Nie widzę na stronie informacji o
sprzedaży wysyłkowej i cenach, ale moze to moja slepota...

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2005-01-31 08:25:42

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> a mozna zapytac ile kosztowala ta forma? Nie widzę na stronie
> informacji o sprzedaży wysyłkowej i cenach, ale moze to moja
> slepota...

Ja dostałam cennik mailem i zamówiłam również mailem. Zapłata przy odbiorze.
Jeśli chcesz, to Ci prześlę ten cennik, albo skontaktuj się bezpośrednio z
firmą Genes.
Ania

1. Data: 2005-01-31 08:29:40

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dostałam cennik mailem i zamówiłam również mailem. Zapłata przy
odbiorze.
> Jeśli chcesz, to Ci prześlę ten cennik, albo skontaktuj się bezpośrednio z
> firmą Genes.

jesli to nie kłopot, to bede wdzięczna za cennik na moj adres - b...@o...pl

Zobacze czy mnie stać na te formy i jesli tak to wtedy napisze do firmy.

pozdrawiam i dziękuję
Basia

1. Data: 2005-01-31 09:15:28

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dostałam cennik mailem i zamówiłam również mailem. Zapłata przy
> odbiorze.
> Jeśli chcesz, to Ci prześlę ten cennik, albo skontaktuj się bezpośrednio z
> firmą Genes.

jesli moglabym rowniez prosic o cennik, to byłoby bardzo miło :-)
ostatnio wlasnie ogladałam takowe formy i bardzo mnie to zaciekawiło ...
Pozdrawiam serdecznie.
Jini

j...@i...pl

1. Data: 2005-01-31 09:27:48

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jini" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> jesli moglabym rowniez prosic o cennik, to byłoby bardzo miło :-)
> ostatnio wlasnie ogladałam takowe formy i bardzo mnie to zaciekawiło ...
> Pozdrawiam serdecznie.
> Jini

Cennik wysłany :).
Ja już parę razy pisałam o tych foremkach, jeśli chcecie poczytać, to
wrzućcie "genes" w google (archiwum grupy).
Ania

1. Data: 2005-01-31 10:02:33

Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bym poprosiła ten cennik... :)

Pozdrawiam
iwona

1. Data: 2005-01-31 11:28:01

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona M." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja też bym poprosiła ten cennik... :)

Jeśli nie problem to ja też poproszę cennik...Dziękuję
Pozdrowienia z zasypanego Lublina - Gośka

Gotujacy facet
Potrawy z grochu
przepis - kurczak z pieczarkami
Tajemnica Egiptu?