silikonowe formy do pieczenia-gdzie sa w wwie?

1. Data: 2004-03-16 16:42:58

Temat: silikonowe formy do pieczenia-gdzie sa w wwie?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

byly przez chwile w media markt na ostrobramskiej, ale strasznie szybko
poszly. nigdzie ich nie moge znalezc:( moze tefal ma sklep firmowy w wwie,
nie wiecie?

1. Data: 2004-03-16 22:23:36

Temat: Re: silikonowe formy do pieczenia-gdzie sa w wwie?
Od: "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

In news:c37aqp$258u$1@mamut.aster.pl,
rena <r...@a...pl> typed:
> byly przez chwile w media markt na ostrobramskiej, ale strasznie
> szybko poszly. nigdzie ich nie moge znalezc:( moze tefal ma sklep
> firmowy w wwie, nie wiecie?

Widziałem chyba w Tesco albo innym h-markecie...

K.

1. Data: 2004-03-17 05:44:20

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

> Widziałem chyba w Tesco albo innym h-markecie...

takie bordowe w przezroczystym opakowaniu? tak wyglada tefal, inne to moga
byc podróby. np. w auchan widzialam marne podróby tupperware:(

1. Data: 2004-03-17 06:44:11

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> takie bordowe w przezroczystym opakowaniu? tak wyglada tefal, inne
to moga
> byc podróby. np. w auchan widzialam marne podróby tupperware:(

Cholerka, nie pamiętam. Na razie nas nie stać na takie
ekstrawagancje...

K.

1. Data: 2004-03-17 08:35:55

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w Galerii Centrum, na drugim piętrze, tam gdzie wszystko do domu, wiszą na
stojaku obok kieliszków i innych szklanych. nie wiem, czy to tefal, kojarzy
mi się, że były pomarańczowe (ale moja pamięć krótką jest).
kragmel

1. Data: 2004-03-24 12:22:32

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Mar 2004 06:44:20 +0100, "rena" <r...@a...pl>
wrote:

>np. w auchan widzialam marne podróby tupperware:(

A po czym poznalas, ze marne? Bo zastanawiam sie, na ile znaczenie w
tym wypadku ma marka i na ile jednej firmy sa lepsze a innej, badz
nijakiej, gorsze.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

Re: Sredniowieczne slodycze
Skrzydełka kurczaka z miodem
Re: Wątróbka
[OT] Gratulacje!
Dlaczego moje frytki nie smakuja jak te z McDonalds?