siłownia :)

1. Data: 2002-10-26 23:26:18

Temat: Re: siłownia :)
Od: "Maria Szcześniak" <m...@m...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie oto pytanie: Czy ktoras z kobiet tu obecnych chodzi na
silownie?
Podzielcie sie doswiadczeniami jesli je macie, a jesli nie ,to
> co o tym sadzicie?
>
> pozdrowka Iza

Nie jestem już co prawda nastolatką, ale tym bardziej dla poprawienia
kondycji chodziłam na siłownię. Dokładnie powiedziałam instruktorowi
na czym mi zależy, i ten dobrał odpowiednie ćwiczenia, zarówno rodzaj,
jak i trudność. Po godzinie spędzonej na siłowni czułam się jak nowo
narodzona.
Polecam wszystkim, bez względu na wiek i kondycje fizyczną.

--
Maria Szcześniak
m...@m...neostrada.pl

1. Data: 2002-10-27 09:34:04

Temat: siłownia :)
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,

Mam takie oto pytanie: Czy ktoras z kobiet tu obecnych chodzi na silownie?
Bo tak sie zastanawiam. Mam problemy (niewielkie, ale jednak) z kregoslupem,
poza tym jestem szczupla osoba, ale bez miesni. W ogole nie lubie cwiczyc, a
jak juz to skakanie na skakance, albo bieganie czy podnoszenie butelek z
woda ;). Zastanawiam sie nad uczeszczaniem do babskiej silowni. Wiecie o co
chodzi nie? :P. No i czy ktoras z was w ogole chodzi? Ja chcem miec bardziej
plaski brzuszek i wyrobic se troszke miesnie barkow, zeby nie chodzic taka
zgarbiona :). Podzielcie sie doswiadczeniami jesli je macie, a jesli nie ,to
co o tym sadzicie?

pozdrowka Iza

1. Data: 2002-10-27 09:43:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zgarbiona :). Podzielcie sie doswiadczeniami jesli je macie, a jesli nie

Chodziłam na siłownię. Trzeba chodzić z kimś z kim można w międzyczasie
plotkować, bo jest to potwornie nudne. Przestałam chodzić jak się zmienił
trener i ten nowy stwierdził, że potrzebne mi coś na poprawę budowy i
zaproponował sterydy - no może nie dosłownie, ale i tak wiem, że o to
chodziło.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-27 09:59:18

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jak juz to skakanie na skakance, albo bieganie czy podnoszenie butelek z
> woda ;). Zastanawiam sie nad uczeszczaniem do babskiej silowni.

Chodze do babskiej i jestem zadowolona:-)).Mususz trenerowi( trenerce)
powiedziec jakie masz dolegliwosci , a on przygotuje Ci odpowiedni program,
mnie osobiscie bardziej odpowiadaje grupowe gimnastyki(w tym samym fitnes
studio), a po gimnastyce sauna!(boskie lenistwo,dobre dla miesni i nie
choruje),poznasz napewno jakas przyjazna duszyczke i nie bedzie Ci nudno.
Zanim zapisalam sie do "mojego", przetestowalam najpierw inne dla
porownania(bezplatnie).Zawsze pierwszy krok jest troche trudny, nowe
otoczenie, nie nadazasz za wszystkimi , ale potem ;-))
pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-10-27 10:02:19

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apgci0$8pm$1@news.onet.pl...

> [...]
> plotkować, bo jest to potwornie nudne. Przestałam chodzić jak się zmienił
> trener i ten nowy stwierdził, że potrzebne mi coś na poprawę budowy i

No, no wiem trzeba uwazac na takich ludzi i w ogole kto przebywa w tej
silowni bo nigdy nic nie wiadomo... Ale chodzilas do silowni dla kobiet
tylko czy takiej "uniwersalnej" to znaczy z facetami w wiekszosci?

Iza

1. Data: 2002-10-27 11:36:30

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skoro wątek o siłowni, to może któras z Was zna dobrą silownię w Krakowie -
chodzi mi to, żeby trener powiedział jak mam ćwiczyć, ile mam ćwiczyc itp.
Kiedyś chodziłam, ale się zniechęciłam, bo trener jakoś nie był
zainteresowany ułożeniem dla mnie programu :(
Jakieś adresy? :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2002-10-27 12:14:09

Od: "jenny" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

heeheeh
ja chodze na silownie regularnie wiec nie masz sie czym przejmowac tylko na
silownie ruszaj!!!powodzenia!!!
jenny

1. Data: 2002-10-27 14:15:47

Od: "plonker" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trener i ten nowy stwierdził, że potrzebne mi coś na poprawę budowy i
> zaproponował sterydy - no może nie dosłownie, ale i tak wiem, że o to
> chodziło.

moze nie sterydy ale jakąś odżywkę a to nie to samo, zazwyczaj taki trener
proponuje jakąś wysokobiałkową dietę lub specjalne odżywki

1. Data: 2002-10-27 15:26:36

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plonker" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> moze nie sterydy ale jakąś odżywkę a to nie to samo, zazwyczaj taki trener
> proponuje jakąś wysokobiałkową dietę lub specjalne odżywki
>
> Tak i od tego sie zaczyna, bo najpierw mowisz sobie, ze bedziesz bral
tylko odzywaki, ale potem jak patrzysz na tych miesniakow to chcesz
sprobowac i w goole wiec bierzesz i sterydy. Tak mysle

Iza

1. Data: 2002-10-27 18:03:16

Od: "plonker" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak i od tego sie zaczyna, bo najpierw mowisz sobie, ze bedziesz bral
> tylko odzywaki, ale potem jak patrzysz na tych miesniakow to chcesz
> sprobowac i w goole wiec bierzesz i sterydy. Tak mysle

włąściwie to żależy od człownieka i od tego czy przychodząc na siłownie
będzie zazdrościł innym mięśni czy będzie po prostu chciał troszke lepiej
wyglądać, ja mam taki problem ze mam kolo 183cm wzrostu i okolo 70kg, i
jakbym poszedl na silownie to MUSIAŁ BYM jakieś odżywki "wpiepszać" bo
jeszcze bardziej bym zeszczuplał ;-)

warkoczyki
Witam-"zacofana"
prośba o inspiracje:)