Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny

From: k...@k...net (Katarzyna Kulpa)
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
Date: 8 May 2002 19:11:14 GMT

On Wed, 8 May 2002 12:11:28 +0200, Iza <c...@o...net.pl> wrote:
[...]
:
: Dlaczego nie prosicie o wyjasnienie (i to na pismie!)? Jak mozliwe jest, by
: sie na cos takiego godzic? Dziewczyny, wybaczcie, ale ja (jako
: nie-feministka) uwazam, ze nikt tego nie zmieni, o ile wy bedziecie takie
: sytuacje tolerowac. I tu nie ma o co walczyc! To juz zostalo wywalczone i
: kodeks pracy gwarantuje na rowne prawa.

ale nie gwarantuje zatrudnienia :) nie godzisz sie, nie tolerujesz - droga
wolna.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"