sklep Komandora lub podobne

1. Data: 2003-02-20 12:53:22

Temat: sklep Komandora lub podobne
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy koś może wie gdzie znajdę sklep w Wawie lub okolicach z
częściami systemów do zabudowy
typu Komadnor, Stanley itp (chodzi o szyny, rolki itp rzeczy do zakupienia w
celach montażu własnego) ???
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-02-20 13:16:20

Temat: Re: sklep Komandora lub podobne
Od: "Jacek Zaleski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> częściami systemów do zabudowy
> typu Komadnor, Stanley itp (chodzi o szyny, rolki itp rzeczy do zakupienia
Na Pradze jest duży sklep Forpłyt. Nie pamiętam adresu, ale
mają swoją stronę, więc szybko znajdziesz potrzebne informacje.

1. Data: 2003-02-20 19:53:32

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, czy koś może wie gdzie znajdę sklep w Wawie lub okolicach z
> częściami systemów do zabudowy
> typu Komadnor, Stanley itp (chodzi o szyny, rolki itp rzeczy do zakupienia w
> celach montażu własnego) ???

Konkretnego adresu Ci nie podam, chyba że wybierzesz się do Bydgoszczy :-)

Tego typu zestawy możesz znaleźć w marketach budowlanych - w okolicach
ekspozycji szaf lub na działach metalowych. Osobiście widziałem takowe w
Leroy Merlin i Castoramie.

Sprawdzić też możesz sklepy/hurtownie z okuciami meblowymi -> zacznij od
www.pkt.pl.

Jeśli chodzi o strony internetowe to polecam Ci www.laguna.com.pl to
producent całej gamy takich okuć (nie kojarzę czy jest tam lista
dystrybutorów) - wraz z naprawdę dokładnym opisem, rysunkami dot.
montażu itd.

Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

jak tymczasowo wytępić grzyba?
[sprzedam] szafa 3-drzwiowa - licytacja od 1 zl! (Super-OKAZJA)
klepki - odeszly :((((
mieszkanie do wynajecie - Warszawa
Barkiet (Barlinek) vs ECO Parkiet (Wołomin)