Barkiet (Barlinek) vs ECO Parkiet (Wołomin)

1. Data: 2003-02-20 07:30:30

Temat: Barkiet (Barlinek) vs ECO Parkiet (Wołomin)
Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zamierzam w najbliższym czasie kupić podłogę drewnianą jednego z producentów
jak w temacie.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tymi podłogami.
Zastanawiam się co wybrać, bo wydatek jest niebagatelny (potrzebuję ok. 70
m2 -jedna kondygnacja budynku). ECO Parkiet z Wołomina jest nieco tańszy ale
ma pięć warstw lakieru a deska barlinecka - siedem.
Jakie w praktyce są różnice między nimi oraz ich zalety i wady.

I co w ogóle sądzicie o tego typu podłogach - proszę o opinie.

Pozdrawiam
Arek

1. Data: 2003-02-20 20:08:54

Temat: Re: Barkiet (Barlinek) vs ECO Parkiet (Wołomin)
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam również :)

> ECO Parkiet z Wołomina jest nieco tańszy ale
> ma pięć warstw lakieru a deska barlinecka - siedem.

Proszę jak bys był uprzejmy dla mojej ciekawości, podać ceny w/w desek.
Domyślam się że zapewne znasz już ich cenę ?

Pozdrawiam

MONIKA

1. Data: 2003-02-25 07:26:54

Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę jak bys był uprzejmy dla mojej ciekawości, podać ceny w/w desek.
> Domyślam się że zapewne znasz już ich cenę ?

Moje twierdzenie, że Eco Parkiet jest tańszy wynikało wyłącznie z
przestudiowania cenników dostępnych w sieci. poniżej linki:

http://www.barlinek.com.pl/barkiet/barkiet.php?stron
a=cennik

http://www.stolarka.home.pl/cenniki/podlogi.html

Pozdrawiam
Arek

Cena ciepła
Leki na Kurzajki i Brodawki
Co z sufitem???
szafy do zabudowy,sypialnia a materialy?
Re: deski barlineckie-ogrzewanie