sklepy dla diabetyków w Opolu

1. Data: 2005-04-06 12:37:43

Temat: sklepy dla diabetyków w Opolu
Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pytanie mam do Szanownych Grupowiczów z Opola lub okolic.
Potrzebuję pilnie namiary na sklepy prowadzące sprzedaż
art. dla diabetyków w Opolu lub najblizszym sasiedztwie tego miasta.

Z gory "dzwieczna" jak nie wiem co!

Pozdrowionka
E.

1. Data: 2005-04-06 13:03:51

Temat: Re: sklepy dla diabetyków w Opolu
Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enpi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Pytanie mam do Szanownych Grupowiczów z Opola lub okolic.
> Potrzebuję pilnie namiary na sklepy prowadzące sprzedaż
> art. dla diabetyków w Opolu lub najblizszym sasiedztwie tego miasta.

Na pewno jest półka z taka żywnością w realu.
Może spróbuj zajrzeć do sklepu ze zdrową żywnością
na ul. Reymonta (na wysokości placu Kopernika.
Sklep jest niespecjalnie estetyczny, sprzedawca też,
ale może maja poszukiwany asortyment.

Może spróbuj zadzwonić do Zarządu Wojewódzkiego
Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków w Opolu?
Może oni dysponują adresami takich sklepów?

Mieszczą się chyba na pl. Kazimierza 7/1, tel. 4574683

Pozdrawiam

Biggie

1. Data: 2005-04-06 15:40:46

Od: "Faraonka" <rudakocica@[wymaz]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys byl jeszcze taki sklep na Kołłątaja - kolo PZU - tak schodkami w dol,
sprzedaja tam jakies sportowe rzeczy tzn. medale, puchary, dresy czy cos
takiego i wlasnie artykuly dla diabetykow :)

--
Z pozdrowieniami
Krystyna P.-Faraonka

1. Data: 2005-04-07 09:45:19

Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków w Opolu?
> Może oni dysponują adresami takich sklepów?
>
> Mieszczą się chyba na pl. Kazimierza 7/1, tel. 4574683

Sklep na Reymonta jest nieczynny, podobno wlasciciel zachorzal :(
Ale dzieki za wskazanie Reala, co prawda jakos nie lubie tego molocha, no ale
jak potrzeba przymusi to i tam sie udam.

Pozdrowionka
E.

1. Data: 2005-04-07 09:46:32

Od: "Enpi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzedaja tam jakies sportowe rzeczy tzn. medale, puchary, dresy czy cos
> takiego i wlasnie artykuly dla diabetykow :)

E.

Kapusta w mirofali
Jak sciągną skórkę z papryki
pieprz cytrynowy polecam