sklepy internetowe agd- proszę o linki

1. Data: 2004-07-26 16:43:49

Temat: sklepy internetowe agd- proszę o linki
Od: "Kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jw
poszukuję na wczoraj :)

Kacha

1. Data: 2004-07-26 18:13:00

Temat: Re: sklepy internetowe agd- proszę o linki
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> jw
> poszukuję na wczoraj :)
>
> Kacha

Dałam namiary na SB :))

1. Data: 2004-07-26 18:14:32

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacha wrote:
> jw
> poszukuję na wczoraj :)

http://www.kuchnia.waw.pl
Kupilam tam lodowke - tanio i bez problemow.

1. Data: 2004-07-27 06:16:11

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.agdrtv.com

1. Data: 2004-07-27 07:14:57

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> wrote in message
> jw
> poszukuję na wczoraj :)
>
> Kacha

Polecam www.megamedia.pl
Czarek

1. Data: 2004-07-27 07:48:15

Od: "keimak" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze ja:
http://www.rtvagd.sklep.pl/ - taniej niż www.agdrtv.com

pzdr,
Keimak

1. Data: 2004-07-27 09:53:01

Od: BartM <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.best-media.pl sprawdzony polecam!!

pozdrawiam BartM

1. Data: 2004-07-27 11:05:41

Od: "Szamot" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam wydrukować sobie ofertę z netu (dostałem taką przy zakupie
trzech rzeczy z niższymi cenami niż na stronie) i udać się do sklepu (ale
nie jakieś media markty czy Euro czy avanse) i potargować się. Mi zjechali
jeszcze niżej i dowóz miałem gratis

Szamot

1. Data: 2004-07-27 11:42:15

Od: "Kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki :)

Kacha

1. Data: 2004-08-01 00:09:05

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia owego Tue, 27 Jul 2004 13:05:41 +0200, uniosła się ponadgryzana przez
mole kurtyna teatrzyku pl.rec.dom i ujawniony ogółowi ubrany w
różowo-zielone rajtuzy konferansjer Szamot wykrzyczał(a) drżącym od tremy
głosem:

> A ja polecam wydrukować sobie ofertę z netu (dostałem taką przy zakupie
> trzech rzeczy z niższymi cenami niż na stronie) i udać się do sklepu (ale
> nie jakieś media markty czy Euro czy avanse)

No, Euro nie zawsze jest takie złe ;)
Fakt, nie zawsze jednak sklepy internetowe są najtańsze - może przy
porządnych zakupach by tak wyszło i można by coś tam utargować, ale dziś na
przykład potrzebowałem najtańszego możliwie widea, najprostszego i bez
żadnych bajerów - w polecanych w tym wątku sklepach netowych kosztowało w
porywach od 359 do (tu sklep netowy którego nie wymieniono, ale
wyszukiwarka mi go wyrzuciła) 499 zł.
W Euro kupiłem go za 299 zł.

Piotr Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

Koza firmy Dovre- plamy
Szerokosc fug
Kafelki - różne odcienie
Jak pozbyć się lub rozjaśnić ciemną bejcę?
Materace firmy Uptimum