skrzynka zewnętrzna elektryczna

1. Data: 2004-04-07 07:30:12

Temat: skrzynka zewnętrzna elektryczna
Od: "Dorota Kalinowska" <D...@w...um.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
Zakład energetyczny zalecił, abym założyła "skrzynkę zewnętrzną z
wyłącznikiem głównym".
Elektryk, którego poprosiłam o wykonanie usługi po 15 minutach cmokania
wydusił, że będzie to kosztowało 1 200 zł.
Przyznam, że mi szczęka opadła.
Do jakiej kwoty mogę tą cenę zbić?
Dziękuję za podpowiedź.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2004-04-07 08:02:15

Temat: Re: skrzynka zewnętrzna elektryczna
Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...krakow.neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Kalinowska" <D...@w...um.gov.pl> wrote in message
> [...]
> Elektryk, którego poprosiłam o wykonanie usługi po 15 minutach cmokania
> wydusił, że będzie to kosztowało 1 200 zł.

Niech się zastanowię... Dobra hermetyczna skrzynka 80 zł, wyłącznik główny
np. Legranda około 50 zł, ewentulanie troche kucia, kabla, szpachlowania itp
(nie piszesz w jakim stanie elewacja oraz istniejąca sieć) niech będzie
nawet 200 zł. IMO max to 350-400 zł (osprzet i robocizna)

Pozdrawiam

P.

1. Data: 2004-04-07 11:33:47

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Schmidt" <a...@s...krakow.neurosoft.net> napisał w
wiadomości news:c50cgi$se3$1@news.atman.pl...

> [...]
> (nie piszesz w jakim stanie elewacja oraz istniejąca sieć) niech będzie
> nawet 200 zł. IMO max to 350-400 zł (osprzet i robocizna)

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Teraz już wiem jak z "fachowcem" rozmawiać.

Dorota

1. Data: 2004-04-07 12:40:31

Od: "Piteros" <p...@a...krakow.pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (nie piszesz w jakim stanie elewacja oraz istniejąca sieć) niech będzie
> nawet 200 zł. IMO max to 350-400 zł (osprzet i robocizna)

Nie wprowadzaj kolego w bład!!!

To ma być standardowa dla rejonu energetycznego skrzynka przyłączowa z
zamkami typowymi a nie jakaś tam skrzyneczka!, wyposażona w płyte pod montaż
licznika, rozłącznik itp, kosztuje ona sama ok 450zł, do tego rozłącznik,
kabel, bednarka do uziemienia, robota , poniżej 1000 zł za wszystko raczej
nie zejdziesz. No i nie może tego robić znajomy pan Zenek tylko elektryk
mający prawo wystawić zaświadczenie dla ZE o prawidłowości wykonania
przyłącza

1. Data: 2004-04-07 17:09:39

Temat: Odp: skrzynka zewnętrzna elektryczna
Od: "jniz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zejdziesz. No i nie może tego robić znajomy pan Zenek tylko elektryk
> mający prawo wystawić zaświadczenie dla ZE o prawidłowości wykonania

O czym Wy rozmawiacie? Pytam poważnie. Ja mam słupek w rogu działki, a w nim
licznik i "esy". I tam ma wszystko zostać (żeby jakiś inkasent nie kręcił mi
sie po domu). Teraz zamierzam pociągnąć (ziemią) kabel bezpośrednio do
skrzynki w domu bez jakiejś skrzynki zewnętrznej z wyłącznikiem głównym. Co
to jest? Mam nadzieję, że nie muszę tego robić...
JN

1. Data: 2004-04-08 06:23:40

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jniz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] mam słupek w rogu działki, a w nim licznik i "esy".
> I tam ma wszystko zostać (żeby jakiś inkasent nie kręcił
> mi sie po domu). Teraz zamierzam pociągnąć (ziemią) kabel
> bezpośrednio do skrzynki w domu [...]

Z dobrego serca Ci radzę, przejdź się do swojego ZE i zapytaj, co oni na to.
Teoretycznie to, co za licznikiem, już ich nie powinno obchodzić, a dostępu
do skrzynki bez konieczności włażenia na posesję sami żądają, ale w
praktyce... cóż, my się bujamy z odbiorem podobnego przyłącza trzeci rok.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

zmywarka i biały nalot - ponownie.
ceny malowania - krakow
Odstapie przydzial mieszkania TBS / Warszawa
przecietne zuzycie przecietnego Polaka
Czujnik gazowy-warto?