Czujnik gazowy-warto?

1. Data: 2004-04-06 10:31:16

Temat: Czujnik gazowy-warto?
Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Moja znajoma mieszkająca z babcia została nawiedzona przez firmę która
twierdzize robi akcje na osiedlu i zakłada czujniki gazu w domu za jedyne
300zł, może bedzie mniej jak bedzie wiecej osób. Mam pytanie czy warto
zakładac takie urzadzenie? Dodam że mieszkają w domu jednorodzinnym z lat
50-tych, ogólnie dom nie jest szczelny, stara stolarka i także piecyki
gazowe ogrzewajace ciepła wodę i kuchenke ale sprawne. Poradzcie czy warto
wykładacv taką kase czy może lepiej raz w roku wynająć firmę co sprawdzi
czujnikiem rury i sprzęt gazowy, prosze także ile taka usługa powinna
kosztować.
Pozdrawiam.

--

Piotr Jan Piguła
"Belgrano"

1. Data: 2004-04-06 11:03:26

Temat: Re: Czujnik gazowy-warto?
Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
> Cześć.
> Moja znajoma mieszkająca z babcia została nawiedzona przez firmę która
> twierdzize robi akcje na osiedlu i zakłada czujniki gazu w domu za jedyne
> 300zł,

Wyłudzacze pieniedzy, pogonic widlami. Nie maja zadnego upowaznienia od
administracji, posluguja sie sfalszowanymi dokumentami. Zglaszac na policje.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-06 11:23:24

Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyłudzacze pieniedzy, pogonic widlami. Nie maja zadnego upowaznienia od
> administracji, posluguja sie sfalszowanymi dokumentami. Zglaszac na
policje.
Też tak jeje powiedziałem, bo typowo mi to wygladało na pewien program z
TVN:-) i inne takie akcje, natomiast mam pytanie czy wogóle warto montowac
takie urządzenia czy lepiej wzywać raz do roku fachowca co sprawdzi całość?
I jakie są koszty?

1. Data: 2004-04-06 11:32:56

Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> TVN:-) i inne takie akcje, natomiast mam pytanie czy wogóle warto montowac
> takie urządzenia czy lepiej wzywać raz do roku fachowca co sprawdzi

Administrator budynku jest zobowiazany do okresowych kontroli (które sa
wliczone w czynsz) instalacji gazowych, . Raz do roku powinno wystarczyc.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-06 17:12:43

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.04.2004 12:31, Użytkownik Belgrano napisał :

> Moja znajoma [...] została nawiedzona przez firmę która [...] zakłada
> czujniki gazu w domu za jedyne 300zł[...]. Mam pytanie czy warto
> zakładac takie urzadzenie?

Uważam, że warto - sprawdzanie szczelności instalacji dokonywane co roku
to jedno a możliwość rozszczelnienia instalacji to drugie. Mając
zamontowany u siebie detektor gazu śpię spokojniej.

Na temat czujników tego typu i nie tylko był na tej grupie wątek pt.
"czad" w okolicach 8-9 marca br. -> sprawdź w archiwum grupy, tamże
znajdziesz też inne wątki dot. tego tematu.

W wzmiankowanym wyżej wątku znajdziesz m.in. linki do stron producentów
tego typu urządzeń w cenach zaczynających się od 150,00 zł.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-04-07 06:15:56

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skreśl jedno zero, pojdź do sklepu i przyklej na taśmę samoprzylepną np. do
sufitu.
JaC

1. Data: 2004-04-07 07:23:52

Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skreśl jedno zero, pojdź do sklepu i przyklej na taśmę samoprzylepną np.
do
> sufitu.
Eza 30zł to czujnika nie kupisz chyba? Tak patrzę po internecie i ceny to
ok.200zł, tańsze znalazłem tylko do własnego montarzu od podstaw.
Piotr

Wykupienie mieszkania komunalnego
Wawa Bialoleka - Kto Wam wywozi smieci?
Zelmer czy Philips