Dzudzu

11. Data: 2005-08-18 10:02:05

Temat: Re: Dzudzu [ot]
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <0...@m...pl> napisał(a):

> Hania napisał(a):
> [...]
>
> Przypomnij mi Hamiu czym błysnęłaś na tej grupie?
> pozdr. Jerzy

a to grupa jest od blyskania? kup se flesz i skocz na pl.rec.foto

zdrowki
hania

12. Data: 2005-08-18 10:41:52

Temat: skrzywdzone ludzie siedza nocami na necie (bylo: Dzudzu)
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <0...@m...pl> napisał(a):

> Hania napisał(a):
> [...]
>
> Przypomnij mi Hamiu czym błysnęłaś na tej grupie?
> pozdr. Jerzy

tak sobie mysle, ilu jest frustratow na tym swiecie i skad w nich takie
poczucie skrzywdzenia. doprawdy, smutne. Zal mi Ciebie strasznie.

Pozdrawiam,
haNia

13. Data: 2005-08-20 04:20:49

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> tak sobie mysle, ilu jest frustratow na tym swiecie i skad w nich takie
> poczucie skrzywdzenia. doprawdy, smutne. Zal mi Ciebie strasznie.
>
> Pozdrawiam,
> haNia

cyt.:
waznego? rotfl, nastepny z misja i mania wielkosci
<>
nie, bo to grupa dyskusyjna, a nie forum czy inny Hide Park
pozdr. Jerzy

14. Data: 2005-08-21 07:20:36

Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

<>
nie, bo to grupa dyskusyjna, a nie forum czy inny Hide Park

I to kolejny dowód na to , że ty nie czytasz co ludzie piszą , .. pisała do
ciebie Hania, rodzaj żeński.. tak kłapiesz bez sensu, jak zwykle
Jędrek

15. Data: 2005-08-21 12:18:21

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <0...@m...pl> napisał(a):

> cyt.:
> waznego? rotfl, nastepny z misja i mania wielkosci
> <>
> nie, bo to grupa dyskusyjna, a nie forum czy inny Hide Park

aaale o cssooo chodzi?
BTW, jak juz nie masz nic wiecej do powiedzenia procz cytowania, to popraw
choc literowke co mi sie klepnela, bo zle wyglada.

Teraz upitras cos smacznego i wszam, moze Ci sie humor, choc raz w zyciu,
poprawi.

Zdrowki
Hania nad pudelkiem malin

Co z tymi ogórkami?????
Jezyny- co da sie z nich zrobic
[OT]Czy nie da się nic zrobić z tym debilem?
Klarowny sok jablkowy
kiszone śliwki