skrzywienie pracia

1. Data: 2000-11-24 21:02:05

Temat: skrzywienie pracia
Od: "microft" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie:

czy skrzywienie pracia to choroba?

jesli tak to jakie podloze moze ona miec (czym moze byc spowodowana) i jak
sie ja leczy?
czy jest to niebezpieczne lub szkodliwe?

2. Data: 2000-11-24 22:31:03

Temat: Re: skrzywienie pracia
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

microft wrote:

> [...]
> sie ja leczy?
> czy jest to niebezpieczne lub szkodliwe?

chyba bardziej wstydzliwe.
Mialem w podstawowce kolege z krzywym praciem, zabrali go do lekarza.
Wszystko zalezy jakiego typu skrzywienie i kiedy nabyte i czy nie
utrudnia prawidlowego ukrwienia

3. Data: 2000-11-25 10:51:32

Od: "MZ" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy skrzywienie pracia to choroba?

pora obalic mit: okolo 90% mezczyzn ma skrzywione pracie. Jest to stan
absolutnie normalny. Za chorobe uznaje sie to wtedy, gdy skrzywienie
uniemozliwia wspolzycie (tzn. przekracza 30-45 stopni).

> jesli tak to jakie podloze moze ona miec (czym moze byc spowodowana) i jak
> sie ja leczy?

jest po prostu wrodzona. czlowiek nie jest symetryczny i jest to normalne.
Zdarzaja sie tez wspomniane patologiczne skrzywienia (zwykle spowodowane
urazem i peknieciem cial jamistych). Leczy sie to operacyjnie (stosunkowo
prosty zabieg)

> czy jest to niebezpieczne lub szkodliwe?

w ogromnej wiekszosci przypadkow nie jest anie niebezpieczne, ani szkodliwe.
Co wiecej wiele kobiet uwaza to za plus! (proponuje porozmawiec z paniami po
30-stce na ten temat!) -- nie jest to wiec powod do wstydu.

4. Data: 2000-11-25 13:43:43

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MZ wrote:

> pora obalic mit: okolo 90% mezczyzn ma skrzywione pracie.
mow za siebie.
palacze tez mowia ze wszyscy pala, ale ja nie pale .

Jest to stan
> absolutnie normalny.
to znaczy proste jest nienormalne ?

Za chorobe uznaje sie to wtedy, gdy skrzywienie
> uniemozliwia wspolzycie (tzn. przekracza 30-45 stopni).
Kolega wlasnie tak mial.

> jest po prostu wrodzona. czlowiek nie jest symetryczny i jest to normalne.
???
> Co wiecej wiele kobiet uwaza to za plus! (proponuje porozmawiec z paniami po
> 30-stce na ten temat!) -- nie jest to wiec powod do wstydu.

Cos mi sie wydaje ze opowiadasz farmazony.
Zwierzeta jak konie osly, malpy, lwy, slonie zyrazy, psy ...
nie maja niczego skrzywionego.

Na filmach jeszcze nie zauwazylem 90% aktorow z krzywymi fiutami.

Predzej jest to wada wrodzona, albo wadliwa bielizna noszona w dzien i w
nocy.

W kazdym razie nie jest prawda ze 90% chlopow ma krzywe a baby to
uwielbiaja.

5. Data: 2000-11-26 18:47:00

Od: "Filip - Hyoideus" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponaoal bym by Jacek D. najpierw poczytal troche prasy naukowej, zdobyl
jakies doswiadczenie guntowne nie oparte na filmach porno. Potem moze bedzie
mógl sie wypowiedziec na temat meskiego czlonka.

Co do normy to wydawalo mi sie, ze slowo norma okresla pewien margines bledu
który tu wg. MZ zamyka sie liczba 30-45 (stopni). Nik nigdzie nie
poweidzial, z eprosty jest nienormalny. Tak jak ze stwierdzeniem czy ktos
jest wysoki. Proponuje powtrót do ostatnich klas podstawówki. Tam powinni
uczyc rozumienia mowy i pisma.

Z wyrazami szacunku dla microfta któremu wciolem sie w temat.
Hyo.
h...@p...onet.pl

PS. Na twoim miejscu bym sie nie przejmowal. Choc jesli nadal sie tym
martwisz to moze wrto by sie przejsc do lekarza. Powim szczerze, ze Cie nie
wyrzuci za drzwi a moze tylko Cie uspokoic.

6. Data: 2000-11-27 19:36:14

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip - Hyoideus wrote:

> Proponaoal bym by Jacek D. najpierw poczytal troche prasy naukowej, zdobyl
> jakies doswiadczenie guntowne nie oparte na filmach porno. Potem moze bedzie
> mógl sie wypowiedziec na temat meskiego czlonka.

To juz widze ze od czlonkow jest bardzo waska specjalizacja.

Nik nigdzie nie
> poweidzial, z eprosty jest nienormalny.
ale powiedz czy krzywy jest normalny ?

Tak jak ze stwierdzeniem czy ktos
> jest wysoki. Proponuje powtrót do ostatnich klas podstawówki.
Nasza podstawowka byla ortodoksyjna i nie zajmowalismy sie prostymi czy
krzywymi czlonkami.

Powim szczerze, ze Cie nie
> wyrzuci za drzwi a moze tylko Cie uspokoic.

powiedz lepiej czy to sie nie bierze od zbyt ciasnej bielizny i spania w
galotkach.
W koncu jak sie ma wyprostowac, kiedy cale dnie jest pognieciony.

7. Data: 2000-11-27 20:07:53

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chryste, mam nadzieje ze ten facet (Jacek D) zartuje!
w przeciwnym wypadku moze dojsc do wniosku ze od spania na brzuchu kobietom
piersi przesuwaja sie pod pachy

Iwicz

Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

8. Data: 2000-11-27 22:36:55

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz wrote:

> Chryste, mam nadzieje ze ten facet (Jacek D) zartuje!
> w przeciwnym wypadku moze dojsc do wniosku ze od spania na brzuchu kobietom
> piersi przesuwaja sie pod pachy
Moze mlodszym nie, ale starszym to sie nieraz udaje piersi zarzucic na
plecy ( mowi sie ze sa jak psie uszy ;( )

Ale problem nabytego syndromu krzywego pracia to jednak ciasne spodenki
noszone 24 godz.
Nocne podswiadome erekcje nijak nie koresponduja z ciasna bielizna i
biedaczek musi sie wyginac w palak i mu garb rosnie.
Pogadajcie z ludami Bliskiego Wschodu, noszacymi luzna bielizne.
Tam zaden nie ma skrzywionego.

9. Data: 2000-11-28 09:59:16

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biedaczek musi sie wyginac w palak i mu garb rosnie.
> Pogadajcie z ludami Bliskiego Wschodu, noszacymi luzna bielizne.

poof...

Iwicz

10. Data: 2000-11-30 21:33:22

Od: "Jolanta Pers" <j...@a...magazyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a) w wiadomości: <8vvvsd$9k5$1@news.onet.pl>...

>Użytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
[ciach]

[i napisałał inne rzeczy o krzywych penisach, które też - ciach]

>poof...

No, ja bym tam nie poofała. Jacek D. jest szeroko znanym w Usenecie
specjalistą-teoretykiem w dziedzinie krzywych członków. Innych skrzywień
też, ale to już jako wybitny praktyk.

JoP

--
j...@m...pl