skuteczne odchudzanie

1. Data: 2008-02-07 22:42:32

Temat: skuteczne odchudzanie
Od: osobistytrener <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Zapraszam na Fenomenalny Kurs Skuteczne Odchudzanie
http://www.osobistytrener.com/?page_id=4

2. Data: 2008-02-08 12:33:26

Temat: Re: skuteczne odchudzanie
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osobistytrener" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com..
.
> Witam Zapraszam na Fenomenalny Kurs Skuteczne Odchudzanie
> http://www.osobistytrener.com/?page_id=4

Istotnie, rewelacja. Epokowe dzieło, powstało na podstawie sprawdzonych
dzieł uznanych sław naukowych, którzy swe prace publikują np. tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pompa_sodowo-potasowa
Szczególnie słowa "ATP-aza- jest wywoływana przez ATP w obecności jonów
sodu i magnezu." są szczególnie odkrywcze. Wywołać można ducha, reakcję
łańcuchową, kliszę fotograficzną albo wilka z lasu. ATP-aza jest na
wywoływanie niepodatna...
Zapewne płatna część kursu jest oparta w dalszym ciągu na tych samych
źródłach, a nawet jeśli jest niepłatna to na pewno nie ma tam nic
nowego co nie byłoby plagiatem. Spuśćmy zasłonę miłosierdzia - wszak
Wielki Post to czas wybaczania :) - na naszego Osobistego Trenera...

3. Data: 2008-02-08 12:51:18

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Spuśćmy zasłonę miłosierdzia - wszak
> Wielki Post to czas wybaczania :) - na naszego Osobistego Trenera...

Ja bym tak łatwo nie odpuszczała ;)
Zaśmieca połowę grup takimi głupotami pierdołami że cisnienie rośnie.

Pozdrowienia
Gosia :)))

4. Data: 2008-02-08 14:25:53

Od: "Andy" <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
>. Spuśćmy zasłonę miłosierdzia - wszak
>>

> Ja bym tak łatwo nie odpuszczała ;)
> Zaśmieca połowę grup takimi głupotami pierdołami że cisnienie rośnie.
>
> Pozdrowienia
> Gosia :)))

Ale wy macie problemy. Jego pierwszy post wyladowal w KF-ie. I gdyby nie wy,
to bym juz zapomnial, ze on istnieje.
Wiecie jakie zycie jest piekne bez panslavisty i ikselki ? Tylko od czasu do
czasu dorzucam do KF-a tych co ich wywoluja. I fajnie jest. Jestem w stanie
zniesc, ze nie zobacze od czasu do czasu przepisu, ktory oni podaja, bo nie
musze znosic glupot, ktore wypisuja.

Andy

5. Data: 2008-02-08 18:01:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osobistytrener" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Witam Zapraszam na Fenomenalny Kurs Skuteczne Odchudzanie
> http://www.osobistytrener.com/?page_id=4

ja mam za grube prącia. czy mógłbyś mi jakoś pomóc?

Skuteczne odchudzanie
Wkład do gotowania na parze... i jak gotować?
Sprzed AGD - Gdzie kupić ? cos znalazłem ale ...
Szaszłyki w piekarniku - płonący tłuszcz
Elektryczna kruszarka do lodu