Re: skuteczny sposób na sąsiada

From: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: skuteczny sposób na sąsiada
Date: 18 Jun 2005 16:00:13 +0200

Panowie!
Zgadzam sie, ze wierzba energeyczna to szybki i skuteczny sposob na "zbudowanie2
sciany zieleni. Na przeciwko mojego dopmu, obok szkolu jest taka dzialka ok 1000
m2. Do nikogo nie nalezy, gmina jej nie chce, miasto tez (Wawa). skutkuje to
tum, ze mamy ugor, na ktory wszyscy zworza sobie rozne swinstwa (nie upilnujesz).
Pozadzilem tam tydzien temu ww wierzbe, ale nie chcial bym byc w skorze
przyszlych (ewentualnych) nabywcow tej dzialki.
Wierzba jak wszyscy wiedza mozno i szeroko sie korzeni. Wposcic to do ogrodu,
oznacza klopoty z karczowaniem i rekultywacja gleby w przyszlosci.
Po drugiej stronie domu, pod naszym plotem rosla jakas dzika wierzba
przypominajaca energetyczna.
Wlasciciel terenu tej wiosny, zaoral to, zasypal piachem, zabronowal
Ma sadzic sad.... niestety spod tej warstwy wychodza juz pierwsze witki,
pogrzebanej wierzby
Pozdrawiam
PS: jak masz plot, to mozesz obsadzic go winobluszczem. Tworzy fajny ekran i na
jesien ladnie wyglada. Rosnie blyskawicznie