Re: słabe paznokcie

1. Data: 2002-09-16 17:00:58

Temat: Re: słabe paznokcie
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek:
> nooo, a dlaczego maja ci sie znudzic? ja swoich (teraz juz sam zel, tips
> naklejany dawno sie spilowalo) nie planuje zdejmowac. moja kolefiksa
> zdjela, bo uznala, ze juz styknie tego dobrego i teraz, na tydzien przed
> slubem, zaklada z powrotem, bo paznokcie ma ladne, ale krotkie. o
> wlasnie, i wcale nie sa zniszczone!

to podziwiam - ja mialam strasznie zniszczone po tipsach,
a nie nosilam ich zbyt dlugo, niestety moje paznokcie rosna w
piorunujacym tempie i mase trzeba bylo uzupelniac praktycznie do 8 - 9
dni, a nie bylo mnie stac na wydatek rzedu 120 zl 3x w miesiacu-
kosmetyczka wyznawala zasade, ze masy sie nie uzupelnia ale naklada
calkiem nowa - a ja , sierota jedna , slepo wierzylam . wiec w koncu
postanowilam zadbac o kondycje portfela i zrezygnowalam z tipsow. a
pazkokcie leczylam po nich dlugo :(

--
dri
"w glowie sie nie miesci,

1. Data: 2002-09-17 12:07:08

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

dri wrote:

> [...]
> a nie nosilam ich zbyt dlugo, niestety moje paznokcie rosna w
> piorunujacym tempie i mase trzeba bylo uzupelniac praktycznie do 8 - 9

ejze, niemozliwe... odrost do uzupelnienia nie wyrosnie szybciej niz po
2 tygodniach, nie ma takiej sily.

> a nie bylo mnie stac na wydatek rzedu 120 zl 3x w miesiacu-
> kosmetyczka wyznawala zasade, ze masy sie nie uzupelnia ale naklada
> calkiem nowa - a ja , sierota jedna , slepo wierzylam .

jak to???? rany, partacz nie manikiurzystka!!!! przeciez to w ogole
jakies nieporozumienie, mase sie spilowuje delikatnie i naklada nowa
warstwe, zeby zakryc odrosniety paznokiec....

> wiec w koncu
> postanowilam zadbac o kondycje portfela i zrezygnowalam z tipsow. a
> pazkokcie leczylam po nich dlugo :(

nie dziwie sie. po takim czyms ja bym zaskarzyla chyba babe do sadu
konsumenckiego...

xx.

jaki zestaw najlepszy witaminowo mineralny dla sportowca?
Witam raz jeszcze
Witam !!!
Mam Płytke z Cosmopolitan Visual Look
Podklad PRIVI - opinie?