slad po szczepieniu???

1. Data: 2004-10-17 09:30:41

Temat: slad po szczepieniu???
Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mojej 5tygodniowej coreczce wyskoczyla na lewym ramieniu krostka. jak dla
mnie wyglada to na slad po szczepieniu, ale czy to mozliwe, ze ten slad
wyskoczyl po 5 tygodniach od zaszczepienia???? jak rozumiem, tam dostala
szczepionke przeciw gruzlicy??? czy mam sie martwic ta krostka, czy to
normalny objaw???
k.

2. Data: 2004-10-17 11:55:05

Temat: Re: slad po szczepieniu???
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale czy to mozliwe, ze ten slad
> wyskoczyl po 5 tygodniach od zaszczepienia????

Mozliwe

>jak rozumiem, tam dostala
> szczepionke przeciw gruzlicy??? czy mam sie martwic ta krostka, czy to
> normalny objaw???

To normalny objaw, musisz jednak uwazac aby nie zdrapac tej krostki, a jak
sama peknie i pobrudzi np. ubranko to dokladnie wygotowac dana rzecz, wacik
od przemywania najlepiej spalic lub do muszli i niech splywa...szczepionka
gruzlicy to zywe bakterie.
Pozdrawiam
Magda

3. Data: 2004-10-17 11:57:48

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to normalny objaw po szczepieniu na gruzlice
w dniu urodzenia podano tam szczepionke i teraz tworzy sie taki
ziarniniaczek (naciek)- organizm na nia odpowiada
moze w tym miejscu powstac owrzodzenie, moze troche ropiec - przez kilka
tygodni - to wszystko jest normalne
wygoi sie samo pozostanie biala blizna (sprawdz na swoim lewym ramieniu)
kiedy dzidzius bedzie mial 12 m-cy lekarz sprawdzi srednice tej blizny i to
bedzie decydowac o dalszym postepowaniu jesli chodzi o gruzlice (tzn czy
dzidzius sie uodpornil)
nie powinno sie tego podrazniac, niczym smarowac, zamaczac
pozdrawiam serdecznie :o)

--
Myszka + Bartek (14.09.2004)

4. Data: 2004-10-17 13:11:22

Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wacik
> od przemywania najlepiej spalic lub do muszli i niech splywa...szczepionka

czyli jak peknie mam to czyms przemyc??? bo piszesz 'wacik od przemywania'.
i czym ewentualnie przemyc?

5. Data: 2004-10-18 19:31:00

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kubowa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wacik
splywa...szczepionka

> czyli jak peknie mam to czyms przemyc??? bo piszesz 'wacik od

Jak peknie, to musisz dokladnie watka z mydelkiem, czy sama przegotowana
woda przemyc (chodzi o to aby bakterie sie nie rozprzestrzenialy dalej).

6. Data: 2004-10-18 21:56:02

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak peknie, to musisz dokladnie watka z mydelkiem, czy sama przegotowana
> woda przemyc (chodzi o to aby bakterie sie nie rozprzestrzenialy dalej).

Z tego co wiem to od mydła można dostać zakażenia także to chyba nie jest
najlepszy pomysł.

7. Data: 2004-10-19 13:52:43

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BT" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z tego co wiem to od mydła można dostać zakażenia także to chyba nie jest
> najlepszy pomysł.

Wiec zostaje przegotowana woda.

jaka przyczyna?
Stress - jak sie nie posypac ?