śliczne obrazki

1. Data: 2003-07-26 07:50:37

Temat: śliczne obrazki
Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich czytam Was od jakiegoś czasu i chciałabym się wkupić ,
znalazłam stronkę z haftem krzyżykowym może któraś grupowiczka będzie miała
ochotę z niej skorzystać oto ona:
http://www.cross-stitch.com.au/sitemap.html

______________
Małgorzata K ICQ#: 171081888 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

1. Data: 2003-07-28 09:33:13

Temat: Re: śliczne obrazki
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Małgorzato, widzę że taaaakie wakacje na naszej liście, że nawet nie
miał Cię kto powitać. Mam nadzieję, że będziesz tu często zaglądać :o)

--
Gratka (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2003-07-28 09:56:49

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B. " <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witaj Małgorzato, widzę że taaaakie wakacje na naszej liście, że nawet nie
> miał Cię kto powitać. Mam nadzieję, że będziesz tu często zaglądać :o)
> Gratka (Ziemia Lubuska)
A mi się list teraz dopiero ukazał ;-(
Wiatamy MAłgosiu witamy :-)
SaNi - WielkoPolska

1. Data: 2003-07-28 14:41:12

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Małgorzato, widzę że taaaakie wakacje na naszej liście, że nawet nie
> miał Cię kto powitać. Mam nadzieję, że będziesz tu często zaglądać :o)

A ja dopiero pozbyłam się pracy i mogę na spokojnie się przywitać - witam
serdecznie :o))

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

xxx jarzębina