Re: slimaki

Data: 2008-07-29 19:37:55
Temat: Re: slimaki
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com>

skryba ogorodowy wrote:

> Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Mirzanowe pozimkotruskawki rosna zdrowe i jako pierwsze padają ofiarą tych
> ślimaczorów. Zwłaszcza drugi wysyp.
>
> Pozdrawiam beznadziejnie

Niegdys, gdy mialam maly ogrod, zwalczalam slimaki za pomoca tasmy
miedzianej. Grzadki lub tereny, na ktorych mi zalezalo, otoczylam tasma,
ktora przymocowalam bezposrednio, na plasko, do ziemi, dlugimi
szpilkami, takimi, co maja szklane, kolorowe glowki. Slimaki nie przejda
przez miedziana bariere. Slimary rowniez nie cierpia ostrych rzeczy, jak
grubego piasku, czy kruszu ze starych doniczek. Takim kruszem
doniczkowym mozna obrzezyc grzadki, ale trzeba tego sporo miec.

MB