slimaki

21. Data: 2008-07-29 07:18:29

Temat: Re: slimaki
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

news:2da1.000000b1.488eaaea@newsgate.onet.pl...

> Pytaj w sklepie o rodek na ślimaki,to podadzą środek, nazwę,cenę i
> paragon.

Pytaj o niebieskie granulki, to moze naprowadzic sprzedawce na wlasciwy trop
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

22. Data: 2008-07-29 07:27:40

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> http://www.sionekr.republika.pl/slimaki.htm

Jesli ktos pisze, ze paciorecznika sliniki praktycznie nie jedza, to
prawdopodobnie albo go nie uprawia albo uprawia tam, gdzie nie ma plagi
slimakow.
Gdybym nie walczyl ze slinikami szczegolnie w poblizu tej rosliny, jestem
pewien, ze zostalaby zjedzona do samej ziemi.

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2008-07-29 14:32:27

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdybym nie walczyl ze slinikami szczegolnie w poblizu tej rosliny, jestem
> pewien, ze zostalaby zjedzona do samej ziemi.

To "on" pisze:) Poza tym moje kanny - ok.10mb- nietknięte; może dlatego że
pomrowy i inne zajadają się pobliskimi daliami.
A nawałnica śliników (miliardy rydych potworów) jest już 2-3 ulice od mojego
ogrodu. W mojej okolicy wędrują na płn-wschód od Carefura do śródmieścia 8[

24. Data: 2008-07-29 17:48:01

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slimaki w pierwszej kolejnosci zjedza rosliny slabe, zle rosnace.

Mirzanowe pozimkotruskawki rosna zdrowe i jako pierwsze padają ofiarą tych
ślimaczorów. Zwłaszcza drugi wysyp.

Pozdrawiam beznadziejnie

25. Data: 2008-07-29 18:12:07

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <s...@y...com> napisał

> ale działka i strumyk są tu od tysiaca lat, a ślimaki od czerwca!

świat się zmienia i teraz obowiązują inne zasady. cóż to jest tysiąc lat...
--
pzdr
bluszcz

26. Data: 2008-07-29 19:37:55

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy wrote:

> Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Mirzanowe pozimkotruskawki rosna zdrowe i jako pierwsze padają ofiarą tych
> ślimaczorów. Zwłaszcza drugi wysyp.
>
> Pozdrawiam beznadziejnie

Niegdys, gdy mialam maly ogrod, zwalczalam slimaki za pomoca tasmy
miedzianej. Grzadki lub tereny, na ktorych mi zalezalo, otoczylam tasma,
ktora przymocowalam bezposrednio, na plasko, do ziemi, dlugimi
szpilkami, takimi, co maja szklane, kolorowe glowki. Slimaki nie przejda
przez miedziana bariere. Slimary rowniez nie cierpia ostrych rzeczy, jak
grubego piasku, czy kruszu ze starych doniczek. Takim kruszem
doniczkowym mozna obrzezyc grzadki, ale trzeba tego sporo miec.

MB

27. Data: 2008-07-30 00:12:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mirzanowe pozimkotruskawki rosna zdrowe i jako pierwsze padają ofiarą tych
> ślimaczorów. Zwłaszcza drugi wysyp.

Owoce?
Widocznie slimaki nie mogly sie oprzec ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

datura
głęboka studnia