Re: slodkie ziemniaki?

1. Data: 2004-04-24 15:19:16

Temat: Re: slodkie ziemniaki?
Od: "MmM" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MmM" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c6d9r4$5ug$1@atlantis.news.tpi.pl...

> bede bardzo dzwieczny za wszelkie wskazowki :)

wielki dzieki! Znalazlem gdzies w internecie informacje, ze jeszcze 10 dni
temu byly w Galerii Mokotow :D Moja dziewczyna sie ucieszy :D Jest Wietnamka
i niedawno wygadala mi sie, ze jedyna rzecz ktorej jej naprawde brakuje to
smaku tych slodkich ziemniakow, ktory tak dobrze zna z dziecinstwa...
Jeszcze raz dzieki!
:)

--
Marcin

1. Data: 2004-04-24 15:26:55

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i niedawno wygadala mi sie, ze jedyna rzecz ktorej jej naprawde brakuje to
> smaku tych slodkich ziemniakow, ktory tak dobrze zna z dziecinstwa...
A Wanda to nie chciała Niemca.
likaon

Re: obiad dla przyszłych teściów...horror
baza sałatki - co dalej?
Re: kubek-termos
sushi california roll
Re: slodkie ziemniaki?