słonce !!!

1. Data: 2000-04-05 21:56:41

Temat: słonce !!!
Od: "Ewa" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o radę - jakie rośliny można uprawiać na tarasie usytuowanym
od południowego zachodu ?
Jeśli ktoś nie wie , to mówię - przy temperaturach powyżej 20 stopni można
się usmażyć. Jakie rośliny są w stanie
to wytrzymać ? Czy ktoś z grupowiczów ma lub miał podobny problem?
Pozdrawiam.

2. Data: 2000-04-06 05:07:16

Temat: Re: słonce !!!
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Opuncje.
Pozdrawiam,Boguslaw.

3. Data: 2000-04-06 05:46:45

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I prawie wszystkie inne kaktusy i sukulenty.
pozrowka
Jarek

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003401bf9f85$42a46500$351da0d4@l3d6w8...

4. Data: 2000-04-06 08:53:27

Temat: Odp: słonce !!!
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38ec259c$...@n...vogel.pl...
> I prawie wszystkie inne kaktusy i sukulenty.
> pozrowka
> Jarek

Oraz figi:)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-04-06 09:17:30

Temat: Re: Odp: słonce !!!
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Oraz figi:)
Owszem,bielizna moze suszyc sie na balkonie.
Juras pozdrawiajacy oczywiscie

6. Data: 2000-04-06 18:25:22

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o radę - jakie rośliny można uprawiać na tarasie usytuowanym
> od południowego zachodu ?
masz na myśli doniczkowe?

> Jeśli ktoś nie wie , to mówię - przy temperaturach powyżej 20 stopni
można
> się usmażyć.
???
mnie i 35 w cieniu odpowiada;

Jakie rośliny są w stanie
> to wytrzymać ? Czy ktoś z grupowiczów ma lub miał podobny problem?
Jak za tarasem masz trochę miejsca to wsadź coś co ci da cień. Jak nie to go
skuj i ...
Albo otworek do ziemi i coś w to miejsce! Może być całkiem fajnie.
Może pergola i pnącza w donicach?
Jest wiele rozwiązań.
pozdr jerz

7. Data: 2000-04-07 12:29:30

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Alez Basiu!! i inni!!
Ja sprawe potraktowalem powaznie i odpowiedzialem na post :)))))
Opuncje sa to prawdziwe ogrodowe kaktusy wytrzymujace spadki temperatur
do -25 C.pod pewnymi warunkami.
Stok poludniowy najbardziej nasloneczniony.
Nie chce polemizowac z Toba mimo wielkiego szacunku jakim Cie darze ale Figi
w naszym klimacie;)))))))))

8. Data: 2000-04-07 14:06:42

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

ostatnio widzialam nawet w sklepie torebke z nasionami pt: kaktusy
mrozoodporne.
Dorota

9. Data: 2000-04-08 07:15:49

Temat: Figa (Re: słonce !!!)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Nie chce polemizowac z Toba mimo wielkiego szacunku jakim Cie darze ale Figi
> w naszym klimacie;)))))))))

Nie polemizuj wiec i tez sie tak nie usmiechaj - z tego co wiem, to
Basia juz druga zime zimowala fige w gruncie. Basiu - jak tam twoja figa
matka mojej? :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

10. Data: 2000-04-09 05:58:58

Temat: Re: Figa (Re: słonce !!!)
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Usmiecham sie tak Krzysiu gdyz Ja juz przezylem okres fascynacji
cedrami,figami ketmia,czy tez innymi cieplolubnymi roslinami.Wszystko to
kiedys roslo u mnie w ogrodzie ,chodzilem kolo tego,pielegnowalem,zakrywalem
na zime i coz zostalo ,puste miejsca w ogrodzie.
Nauczylo mnie to jednego ,niech te rosliny rosna w tamtym klimacie do
ktorego sa stworzone.U nas jest tyle ciekawych roslin wytrzymujacych nasz
klimat ze i tak mi miejsca braknie aby to wszystko posadzic w moim
Pozdrawiam,Boguslaw.:)))
> [...]
>
> Nie polemizuj wiec i tez sie tak nie usmiechaj - z tego co wiem, to
> Basia juz druga zime zimowala fige w gruncie. Basiu - jak tam twoja figa

re:re:leszczyna
Re.Begonie
Dalie
hibiskus