spacer

1. Data: 2000-04-05 05:58:21

Temat: spacer
Od: "L.D" <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na spacer po moim ogrodzie
www.republika.pl/ogrodld/
pozdrawiam Lech Deroń

2. Data: 2000-04-05 06:13:16

Temat: Re: spacer
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "L.D" wrote:
> Zapraszam na spacer po moim ogrodzie
> www.republika.pl/ogrodld/

A masz tam cos nowego? Bo dalej pod NN 4.7 na moim komputerze moge
przeczytac tylko:
"lość grafik na pod-stronach: 77
Rozmiar wszystkich grafik: 153.80 KB
Rozmiar kodu html: 66.13 KB

Czy chcesz aby grafiki występujące na kolejnych pod-stronach zostały
teraz wczytane, co przyspieszy i umili oglądanie strony ? "

Dalej nic mi sie nie laduje, nie ma mozliwosci przejscia dalej.
Proponuje zakonczyc na jednej reklamie na grupie, a nastepna podeslac
dopiero po wprowadzeniu sugerowanych przez grupowiczow poprawek.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

3. Data: 2000-04-05 06:38:00

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Grafiki mi sie zaladowaly,strona glowna wyswietlila i skonczyl
sie spacer.Dalej nic sie nie otwiera??
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.

4. Data: 2000-04-05 06:46:40

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie dobrze sie laduje ta stronka, ale jej mankamentem sa filmy.
Tak, wlasnie te, ktore mialy byc chyba jakims bajerem. Moze i jest to jakas
odskocznia od wiekszosci stron, ale ja osobiscie wolalbym obejrzec dobrej
jakosci zdjecia. Filmy zbyt krotkie niezbyt wyrazne, szkoda miejsca. Zmien
na wiecej zdjec. Bedzie lepszy efekt.
I rzeczywiscie, zapros jak bedzie uaktualnienie.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik L.D <p...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ceken$i44$...@n...onet.pl...

5. Data: 2000-04-05 07:45:44

Temat: Odp: spacer
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik L.D <p...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ceken$i44$...@n...onet.pl...
Zapraszam na spacer po moim ogrodzie
www.republika.pl/ogrodld/
pozdrawiam Lech Deroń

Witam.
Czy tylko tyle masz nam do powiedzenia?
Twoje zaproszenie czytam już n-ty raz.
Czyżbyś miał jakieś udziały w telekomunikacji?Pytam dlatego ponieważ
spacer po Twoim ogrodzie jest dość kosztowny.Strasznie dłuuugo strony
się otwierają i nie wszystko działa(przynajmniej u mnie).
s...@w...com.pl

6. Data: 2000-04-05 07:45:44

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

plamy na rozach
Producent narzędzi ogrodniczych szuka odbiorców.
Ryby-jakie ceny
Kwitnacy balkon
?