?

1. Data: 2000-04-04 09:29:24

Temat: ?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Basiu czy juz?
Juras

2. Data: 2000-04-04 12:51:28

Temat: Re: ?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski napisał(a) w wiadomości:
<3...@e...opi.org.pl>..
.
>Basiu czy juz?
>Juras

?????
Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-04-04 13:23:15

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Juz masz naprawiona siec,komputer czy co tam zepsulas?
Juras

At 14:51 00-04-04 +0200, you wrote:

>Jerzy Kozlowski napisał(a) w wiadomości:
><3...@e...opi.org.pl>.
..

4. Data: 2000-04-06 07:23:59

Temat: do Basi
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Basiu, jak twoja piwonia???
Dorota

5. Data: 2000-04-06 08:39:30

Temat: Odp: do Basi - c.d. o piwonii
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Basiu, jak twoja piwonia???

Faktycznie zapomnialam napisac. No wiec przeciwnie do wszystkich rad
(przepraszam!) przetrzymalam ja przez zime w piwnicy w wiadrze z ...kora,
lekko nawilgocona. W zeszlym tygodniu wyciagnelam, przetrzymalam jeszcze
przez pare dni w szopie i wysadzilam. Ma wielkie paki, które juz zaczynaja
sie otwierac. Góra wiec jest niezla, natomiast dól, tzn. korzenie, bardzo
mnie martwia. Mianowicie jest tylko karpa, brak drobnych korzeni. No, ale
taka dostalam. Na razie "rosnie" na grzadce od poludniowej strony, dolek
sciólka i te rzeczy. Trzymaj kciuki!

Nawiasem mówiac, biorac pod uwage stosunkowo lagodna zime, przypuszczalnie w
gruncie tez by przetrzymala. Ale moja dusza sie buntowala tak bardzo, ze nie
moglam opierac sie jej glosowi - a wlasciwie rykowi! :)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-04-06 18:29:49

Temat: Re: do Basi - c.d. o piwonii
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu czy juz?
Juras

Ja tez jestem ciekaw szczególnie, ale juz wiem...

> Faktycznie zapomnialam napisac. No wiec przeciwnie do wszystkich rad
> (przepraszam!) przetrzymalam ja przez zime w piwnicy w wiadrze z ...kora,
> lekko nawilgocona.

Hi, hi;
pozdr jerz

7. Data: 2000-04-15 22:19:50

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

>Faktycznie zapomnialam napisac. No wiec przeciwnie do wszystkich rad
>(przepraszam!) przetrzymalam ja przez zime w piwnicy w wiadrze z ...kora,

piwonie powinno sie wykopywac na zime??? bo ja od 2 zim zostawiam swoje na
zewnatrz i to bez oslaniania... czy to jest jakis szczegolny gatunek
piwonii?

aska

Komosa
jeszcze jedno