trawnik

1. Data: 2000-04-03 20:19:45

Temat: trawnik
Od: "Wanda" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze oskuteczny srodek na odchwaszczenie trawnika

2. Data: 2000-04-03 23:30:45

Temat: Re: trawnik
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bardzo prosze oskuteczny srodek na odchwaszczenie trawnika

U mnie sprawdza się STARANE, ale z odchwaszczaniem poczekaj aż pojawią się
chwasty.

Pozdrowienia
p...@r...pl

3. Data: 2000-04-04 05:50:45

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry srodek na dwuliscienne, ale trzeba uwazac, bo drzewa sa tez
roslinami dwulisciennymi i mozna..., no coz, mnie sie troche posypalo w
okolice jednej jabloni (na szczescie mlodej)... :-((
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cb9j0$b10$...@a...webcorp.com.pl...

4. Data: 2000-04-06 08:44:56

Od: a...@p...com.pl (Andrzej Wende) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim Dyskutantom
Wanda napisał:

> Bardzo prosze oskuteczny srodek na odchwaszczenie trawnika

Na przyklad "Chwastoks" dziala tylko na dwuliscienne. A tak poza tym to
czeste koszenie .Trawa to lubi a chwasty mniej.
Z powazaniem
A.W.

5. Data: 2000-04-06 15:11:18

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze oskuteczny srodek na odchwaszczenie trawnika
KOZA
pozdr jerz

Parocie
Cebulowe out